3.8

Paralı poşet kavgası

önce - diğer kategorisine Ormanci ekledi.
17 yorum    -   paylaş        

iyi puan kötü puan

5

1 Ocak 2019 da başlayan uygulama ile Yirmibeş kuruş olan poşet için bugün başlayan kavgalar

paylaş - şikayet
3

Şahsen daha 1 ocak olmadan bir marketteki kasiyer benle kavga etti anlayabilmiş değilim artık poşetler 25 kuruş ve ben alışveriş çantası alıp onunla çarşıya gideceğim artık çünkü bence saçma sapan bir uygulama insanlar yemeğe ekmek bulamazken poşete para vermemizi istiyorlar

paylaş - şikayet
3

Bu uygulama satıcılar marketciler için belki iyi oldu ama müşteriler pek memnun sayılmazlar bu tür kavga be tartışma paralı poşet uygulamasına alışana kadar devam edebilir bence 25 kuruş vermek istemeyen kişiler olay çıkartabilir tabi poşeti paralı satanlar kendilerine göre haklı olurlar poşet artık para ile satılıyor diyerek alıcılar müşteriler bu durum karşısında poşete para vermek istemeyen kişiler oldukça fazladır

3

nalet olsun içimdeki insan sevgisine 600 milletvekilinin işi gücü yok.

paylaş - şikayet
2

Paralı poşetler zenginlerin parasına zenginlik katmak için devletin direk yada dolaylı olarak yandaşlarına peşgeş çektiği çevre temizliği uydurmasıyla milletin cebinden para çalmak amaçlanan saçma şekilde oluşturulan bir iştir.

paylaş - şikayet
4

Bence kötü bir şey olacak gibi çünkü paralı poşet kavgası. Bazı uyanık marketler sormadan geçirebilir fişe. O zaman paralı poşet kavgası olur. Migrosa gittim bugün bir de poşet numarası gir dediler. Poşet almadığım için 0 tuşuna bastım iyi oldu yani.

5

Bence 25 kuruşluk poşet için oradaki çalışanlar la tartışmak çok saçma. Bir yandan da güzel oldu diyebilirim bu şekilde poşet israfının önüne geçilebilir. Biliyorsunuz ki poşetin doğaya çok büyük zararı vardır. Poşete 25 kuruş vermek istemeyende bez poşet alsın alışverişini oda doldursun getirsin evine.

Paralı poşet  kavgası
5

Bir süre kavgası yapıldı ve unutuldu. Gerektiğinde herkes parasını verip poşetleri satın almak zorunda kalıyor. Ödenen paraların bir kısmını marketler, kalan bölümünü de devlet alıyor. Hizmet olarak bizlere dönmesi dileğiyle...

paylaş - şikayet
1

Çalışanlara tepki gösterilmesi saçma ancak bundan rahatsızsanız benim gibi seçimlerde söz sahibi olabilirsiniz bu konuda oyunuz ile. Doğayı korumak adına alınan bu kararı onaylıyorum ancak ya tamamen poşetler kaldırılmalıydı. Yada ek ücret ödenip bundan bir gelir sağlanmamalıydı. Doğayı korurken birde bu ekonomik krizde cebimizden ek ücret çıkmamalıydı

5

Paralı poşet kavgası bitmiş gibi duruyor. Bence bunun üzerinde bir algı ve bir art niyet oluşturmaya çalıştılar. Tabi her şeyde olduğu gibi bu da ellerinde patladı.

paylaş - şikayet
1

İnanlar bi tuhaf devlet çıkarmış yasayı millet marketlerde çalışanlarla kavga ediyor anlamıyorum bunkadar mı cahiller kardeşim zor geliyorsa 25 kuruş vermek evden götür poşetini torbanı

5

Bence çok iyi oldu. Neden diye sorarsanız, örnek veriyorum Edirne'de yerlerde poşet dolu ve çoğu kesimin gelir durumu iyi değil. Ben uygulamayı beğeniyorum. Edirne'de yaşıyorum ve poşet kullanımının fazla derecede azaldığına bizzat gözlerimde şahit oldum. Çevre kirliliği için gayet iyi bir uygulama.

5

Bunun için kavga eden insanların cehaletten ettiğini düşünüyorum. Poşet dediğiniz şey doğada yüzyılı aşkın bir sürede yok oluyor ve bu canlılara özellikle de yaşam kaynaklarımıza zarar veriyor. İnsan zaten bencil bir varlık olduğundan bunu biri söylemedikçe kolay kolay düşünüp uygulamaya sokmaz. 25 kuruş gibi ucuz bir fiyata da zorda kaldığınızda almanız için iyi bir yöntem. Daha 2. günde ülkede poşet kullanımı %60 azalmıştı. Avrupa’da yıllardır olan ve bizim de bu sene geçtiğimiz bir sistem.

5

Poşetlerin paralı olması çevre kirliliği açısından çok mantıklı ve geç kalınmış bir uygulama.Gelişmiş ülkelerin hemen hemen hepsinde poşetşer senelerdir paralı ve o ülkede yaşayan vatandaşlar bez torba kullanımına alışmış durumda.Fakat bizler diğer milletlerden çok çok daha farklıyız bugün bir avrupalı poşet ücretsiz dahi olsa sadece ihtiyacı kadarını alırken biz evdede lazım olur diye her alış verişte 8-10 tane ekstra poşet alıp herhangi bir poşetin içine sıkıştırıyoruz.Bizde ki artık müsrifliğe kaçmış bir durum bu yüzden yapılan uygulamayı destekliyorum.Lakin ülkemizde herşeyde olduğu gibi bu poşet sektöründe de çok büyük bir rant dönüyor bugün türkiyede 4-5 tane zincir marketin aylık poşet giderleri milyonlarla ifade ediliyor.Onlarda bu kadar parayı çöpe atmaktansa gücü elinde tutanların cebini çok daha azıyla doldurarak böyle bir düzenleme getiriyor hem onlar kazanıyor hem onlar olan her zaman ki gibi yine gariban halka oluyor tabi Çevreyi Koruyoruz etiketi altında yaşanıyor bütün bü olanlar.Kimse dünyada ülker çevre kirliliğini önemsiyor demesin bu çevre benim sokağa atacağım bir poşetten bir milyarda bir etkilenirsa termik santrallerde yakılan kömürlerden bir milyon etkileniyor ama ne avrupa nede diğer ülkeler buna sesini çıkarmıyor.Dünyada en büyük kömür tüketimine sahip üç ülke çin abd ve almanya dünyaya elektirik satabilmek için dünyayı mahvediyorlar.Ama herkes susuyor.

4

bence saçma poşete para istemek adamlar senin reklamını yapıyor o peşetle birde paramı istiyorsun sen o müşteriden asıl senin ona vermen lazım ki adam elini kolunu sallıya sallıya poşeti taşıya bilsin ki yolda giderken sövmesin bide buna para veriyoz diye zaten en çok kızların zoruna gider bu iş indirim olmadı için :D

paylaş - şikayet

Paralı poşet kavgası ortalama puanı 3.8

1 çok kötü, 2 kötü, 3 orta, 4 iyi, 5 çok iyi.