+10

gidilecek yere göre degişir yurtdışı attilinde döviz bazlı düşünecegin için dah afazla oluyor ama yurt içinde çok uyguna yerler bulabiliyorsun

10 0
+10

Çok para harcamak istemem açıkçası bütçeme uygun yere gitmeyi düşünürüm

10 0
1 yorum

Yaşadığımız yer yazlık bir yer olduğu için tatile para vermiyoruz genelde. Yaklaşık 30 km yakınımızda da tatil yapılacak bir yer var arada sıkıldığımızda oraya gidiyoruz. Onun dışında 2-3 günlüğüne gittik onlarda en fazla 1000 lira falan tuttu. Tatil yapılan beldelerde genelde kışları iş olmadığı için yazın tatile gelen insanlardn ne koparsak kar diye bakıyorlar. Bildiğiniz ağustos böceği mantığı. Yazın çalışığ kışın yatıyorlar. O yüzden böyle beldelerde aslına bakarsanız en çok parayı 101-bim-migros vs marketler kazanıyor.

1 yorum

ne kadar param varsa, tatilin lüksü önemli değil benim için, süresini uzatabilmek yeterli.

1 yorum

Gidecegim yerin ekonomisine gore degisir bu gercekten eglenmek istiyosam parada sikinti hic yapmam 20 binliraya kadar harcamayi gozden cikarabilirim zaten suan gidilcek revacta olan yerlerde gittikce pahalilasmaya basladi ekonomimizden dolayi diye tahmin ediyorum.

1 yorum

Henüz kendi başıma hiç tatile çıkmadım. İnşallah yakın bir zamanda pasaportumu alacağım. Para biriktirip gitmek istediğim birçok yer var. Lüks harcamalardan kaçarak daha fazla gezebilirim diye düşünüyorum.

tatil için imkanım var açıkçası deniz evimiz var denize girmek istersek oraya gidiyoruz zaten mersin tatil şehirlerinden biridir bunu da herkes bilir diye düşünüyorum şahsen ben

1 yorum

Yani yurtdışı tatili ise 10000 kadar gözden çıkarabilirim. Yurtiçi ise yazlık var zaten tatil bedavaya geliyor.

1 yorum

çok fazla tatile gidebilen biri degilim ama gidersem de genelde kültür tatilini tercih ediyorum her seferinde bilmediğim bir yere gidiyorum bunun için bana 2000 tl yetiyor.birazda bütçeme göre hareket eden biriyim.bunun dışında her yıl kamp yapiyorum 20 gün bunun içinde tüm harcadığım 1500 tl kampı dogal ortamla iç içe yerlerde yapiyorum dogadan da faydalanıyorum.

7 0
1 yorum

Gittiğin yere göre değişir lüks bir yere gidersen harcamada ona bağlı olarak artabilir. Stabil bir fiyat verilmesi zor.

1 yorum

Hiç. Çünkü evden hazırlar öyle hazırlık yapılır.. Tatil için bir bütçe yok ayarlamam.

1 yorum

Tatilin yerine göre değişir. Lakin en fazla 3bin yada 4bin TL harcama yapabilirim. Ama buna imkan Ve zamanım yok.

1 yorum

Ortalama 3000 binlirayı bulur ben genelde otelde gwçiriyorum öyle seviyorum yeme içme vede dinlenme ama sadece benim ne istediğim değil eşim ve çocuğumunda ne istediği önemli ortak bir karar alıp hep birlikte uyguluyoruz hepşmiz mutlu olmuş oluyoruz

1 yorum

Aslında gitmek istediğim yere bağlı. Eğer yurt dışına gitmek istiyorsam baya bir miktae parayı gözden çıkarırım ama Türkiye içinde bir yere gideceksem tatilin süresine bağlı olarak değişir uzun tarilde 2-3 bin lira harcanır herhalde.

1 yorum

Tatil için param varsa ve borcum yoksa para harcarım .Tatil için yakınların olduğu yerlere ,bütçeme uygun olan yerlere girmeyi tercih ederim.

paylaş

Ben bu konuda acımam, ne kadar biriktirdiysem harcarım. Yani yılda bi kere gidiyorum tatile, bari bütün yılın acısını çıkarayım istediğim gibi harcayıp..

1 yorum

Geçtiğimiz yaz kurban bayramında arkadaşlarımla Mersin taşucuna gitmiştik. 2 gece, 3 gündüz kaldık. Bu süre zarfında kişi başı 500₺ çıkmıştı. Bu tatil sürecinde güzel vakit geçirmiştik.

1 yorum

Tatile bence çok aşırı derecede para harcanmamalı fakat çok az daha harcanmamalı 20-30 gibi düşük değerler. En çok ise de 1500-2000 Tl civarlarında para harcanmalı.

paylaş

Ben tatil için en fazla 1000 Türk Lirası filan harcarum ama şu an param olmadığı için harcayamam tabi. Hayat zor be. Tatil bile zengine. En ideali kendi evim. Bu Aaçaatı da filan yaşayan yerliler ne yapıyor acaba her şey pahalı.

Geçen sene vize tatilimde Antalya'ya gittim. 300 lira para harcadım. Gidiş gelişte içerisinde iki gün konakladım. Yani ama öğrenci olarak pek lüks bir konaklama aramadım. Pansiyon kiraladım. Pansiyonun sahibi de hemşerim çıkınca biraz indirimi olmuştu sağolsun sabah kahvaltısını orada yaptım gün içinde de atıştırmalık birşeyler yemiştim bana yetmişti. Hani 300 lira ile bir iki gün kafa dinlemek için bir yerlere de kaçabilirsin. 8-9 milyar harcayarak da tatil yapabilirsin bu kendi seçimin.

Tatil için şu kadar veya bu kadar harcarım diyemiyorum çünki tatil bölgesindeyim :)

paylaş

Öğrenci olduğum için bu konuda bir butcem yok ailem ne kadar verirse o kadar harcarim

paylaş

Zaten sahilde yaşadığım için ben kültür turlarına ya da yakın yerlere gidiyorum bunlara para harcıyorum. Bugüne kadar bunlara en fazla harcadığım para 6-7 bin civarında oldu. ama yurt dışı için 15 bin civarında para harcadım.

paylaş

Tatil kararı aldıysanız bu çok önemli. Yeterince ayırmalısınız. Yoksa tatil ve keyfin anlamı kalmaz.
Ne kadar ayırmalısınız?
Ev ekonominiz sarmayacak kadar ayırmalısın. Ya da işinizde ve yaşamınızda sıkıntı oluşturmayacak kadar ayırmalısın.
Tatil için zorunlu kaynaklardan ikame yapmak bence doğru değildir.

paylaş

Hiç tatile gitmeyi merak etmişimdir kendi yaşadığım yer zaten tatil yeri o yüzden dışarıya para vermek yerine kendi yaşadığım yerde yiyip içerek tatil yapmak daha zevkli hem arkadaşlarım burada daha iyi oluyor

paylaş

Aradığın bilgi, eğlence ve arkadaşlar burada.