+2

EEVVVEEETTTÞ

2 0
paylaş
+3

Başlıkta adı geçen şahıs kimdir, nedir, necidir bilmem.. Yolda görsem tanımam.. Burada birkaç kez gördüm adını ama beni ilgilendirecek çapta biri olsa zaten yaptığı bana da ulaşmış olurdu.. Muhtemelen şu internet zibidilerinden biridir.. Öyleyse eğer mesele de yok..

3 0
paylaş
+2

Sorunun cevabı evet.Çünkü hayatım boyunca Enes Baturu seven büyük birini görmedim.Büyük dediğimde 14 yaş ve üstü.

2 0
paylaş
+1

Bence kitlesi çocuklar olsada adını duyan ve merak eden kişilerde izliyordur mutlaka.

1 0
paylaş
+1

Bence öyle ben izlemiyorum saçma sapan hareketler yapıyor gereksiz hareketler bana göre değil

1 0
paylaş
0

Bana gore evet, kitlesinin cogunlugunu cocuk olusturuyor... ya da ergen guruhu. Cunku yani cocukluktan izleyen bir ergrn guruhu var. Onu izleyen kitlenin icerisinde yasi en fazla olan 15-16 civaridir. Yani oyle senin benim gibi insanlarin enes batur'u izleyecgini zannetmiyorum cunku. Arkadasimin yegenleri birkac kere yanimizda enes batur actilar da oradan biliyoeum. Hareketler filan yani cocukca kalmis gibj geldi bana

0 0
paylaş
0

Adam zeki adam biliyor hangi kesime hitap edip para kazanacağını benim yeğenler ölüyorlar bu adama ben nefret ediyorum videolarında insanları eğitici bir şey yok,

0 0
paylaş

Aradığın bilgi, eğlence ve arkadaşlar burada.

İlginizi Çekebilecek Diğer İçerikler