+3

Artk insanlar nereden nasıl para kazanırlar bunu düşünmeye başladılar. Dinimizi İmanımı karıştırmaya hiç gerek yok, eliniz ayağınız tutuyor gidin çalışın helal para kazanın.
Yazıklar olsun

+2

Ayıp yaa gerçekten ayıp insanlık bitmiş artık. Toplum böyle giderse çok kötü günler bizi bekliyor.

2 0
paylaş
+2

Yuh artık. Bunu yaparken hiç mi vicdanı sızlamıyor. Üç kuruş para kazanmak için yapılır mı bu. Yazıklar olsun.

2 0
paylaş
+2

çok merak ediyorum onları çalıp satınca ne geçti elinize.hayatınızda ne gibi değişiklik oldu.allah rızası için yapılmış çeşmeleri çalarken hiç mi vicdanınız sızlamadı.inşallah cezasını çok ağır şekillerde ödersiniz de ömür boyu unutmazsınız.

2 0
paylaş
+2

Ülkede soyulmadık bir cami kalmıştı. Hırsızlar camilerin musluklarına çalacak duruma gelmişse vah ülkenin haline nasıl kötü bir toplum ortaya çıkmış olduğunun bariz kanıtıdır. Şeytanlaşmış insan yetiştiren sistemleri sorgulamak gerekir.

2 0
paylaş
+2

Hırsızlığın bile adabı usülü kalmadı. Cami ne bilmez musluğunu çalarlar. Ülkece yapılacak bütün kötülük ve pisliklere karşı bütün sınırları fazlasıyla zorluyoruz ve zorladığımız gibi yapıyoruz da. Artık şaşıramıyorum bile böyle haberlere.

2 0
paylaş
+3

Ne olacak bizim paramızla yerine takılır, hepimizden çaldı bir şeyler.. çok ihtiyacı varsa demek ki.. Allah muhtaç etmesin diyelim anlayan anladı...ona tamah eden ona muhtaç olur..

3 0
paylaş
+2

Çok saygısız davranışlar çalınan şeye bak musluk ne yapacaklar bunu götüne mi takacaklar anlamıyorum

2 0
paylaş
+3

Çalacak başka yer bulamamışlar mı?

3 0
paylaş
1 yorum
+3

Musluk para ediyor mu ben onu merak ediyorum esasen. Yıllarca camilerden terlik çaldılar, kitap çaldılar, kıyafet çaldılar, çanta çaldılar...Ama musluk nedir ya. Yakında minareyi komple alıp götürecek adamlar. Hırsızlığa her türlü karşıyız tabi ama bu kadarına da pes doğrusu.

3 0
paylaş
+2

Hırsızların yeni yöntemi de buymuş gecende haberlerde izlemiştm evlerin musluklarını kapısını çalıyprlardı. Allah akıl fikir versin. Hırsızlık yapmak kötü bir de caminin musluklarını çalmak daha kötü

2 0
paylaş
+2

Çağresizliğin bukadar alçaklığı, yani o camide hepimizin parasi var , aslında bizim malimiz çalınıyo sizin benim bizim paralarimizla alınıyo, çok afedersiniz şerefsizler alın teri dökmeden kısa yoldan para bulmanın peşinde , allah hepsini kahrı perişan eylesin, bebim hakkım zerresine kadar haram olsun

2 0
paylaş
+2

Camiden bir şey çalınmasına bu kadar şaşırmanız garip zaten hırsızlık yapan insanlar pislik ve aciz insanlardır hırsızılık gibi büyük bir günah işlediklerine göre de çok dindar olmadıkları kesin cami ya da herhangi bi yer düşünmezler.

+2

Cami önünde çalınan ayakkabıları unuttunuz mu ki musluklara şaşırıyorsunuz?

2 0
paylaş
+2

Musluk çalmak nedir ya şaşırmış millet çalacağına çalışın.Bu iş böyle gitmez.

2 0
paylaş
+2

Ne kadar ayıp bir şey ya. Cami ye giriyorsun muslukları alıyorsun. Şaşırmışlar resmen.

2 0
paylaş
+2

Allah’ın evi orası yazıktır günahtır ya hadi bzilere saygınız yok Allah’a da mı saygınız yok be kardeşiim

+2

Her gün birisi bir şeyler çalıyor hayatlarımızdan maddi manevi buna pekte takılmamak lazım. Diğer şeyleri konu diye ele almaz iken camiden çalınan musluğu konu etmekde ayrı bir durum.

2 0
paylaş
+2

Para eden herşeyi çalıyorlar malesef.

2 0
paylaş
+2

İşte görün dünya nereye gidiyor artık bu işlerin ne günahı kaldı ne savabı kim durduracak artık bu kötü insanları

2 0
paylaş
+1

Öyle bir tevriye geldi ki ahlaki değerler hiç önemli değil Artık insanlar Yeter ki kazanabilirsin diye her türlü ahlaksızlığın her türlü şerefsizliği yapacak duruma gelmişler insanların ibadet ettikleri yer de faydalanacak ları bir şey el uzatmak Elbette ki edep sahibi ahlak sahibi bir insanın yapabileceği bir iş değildir bunu yapan insan artık ahlaklı edepli önemsemeyen Daha doğrusu günahmış Onun için normal bir durum haline gelen ve bunu yapmaktan bile zevk alan İnsanlar'ın işidir

1 0
paylaş
+1

Allah ıslah etin ya cami musluğu napcak lar. . Dini bir yer Allah in evi bu kadar da olunmaz ya ..öteki tarafta nasıl hesap verecekler gerçekten merak ediyorum .

1 0
paylaş
+1

Allah sizi ıslah etsin ya ne istiyorsunuz camideki musluklardan. Hırsızlık yapmaya çaba gösterdiğiniz kadar çalışmayada çaba gösterseydiniz helal para kazanmış olursunuz.

1 0
paylaş
+1

Bir yerlerden bir eşeyler çalmayı artık anlıyoruz ama camii ne alaka ? O kadar mı yokluk içinde bu millet gerçekten anlamıyorum. Hırsızlığı meslek edinmiş insanlarla dolu dünya maalesef. İhtiyaçtan bile değil keyfinden çalar oldular artık. Allah ıslah etsin inşallah.

1 0
paylaş
+1

Bu insanlara Allah akıl fikir versin camiler korumasız ve savunmasız oldukları için buradaki değerli eşyaları çalıyorlar Hatta daha önce halıların çalındığı bile olmuştu bunu yapan insanlar acımasız imanı gevşek insanlar bence.

1 0
paylaş

Aradığın bilgi, eğlence ve arkadaşlar burada.