Teodorobagwell ile bağlantı kurmak için hemen kaydol

Kimine göre ayyaş olduk.

Bizden çıkarır oldu. Acısını kaybedenlerin acısını niye biz bulduk ?

İstanbul kime kızdı da böyle

Şimdi hayat ister çiçeklerle gelsin, isterse vursun geçsin

Ah kimin için atıyor bu yürek ?

Gözümde yaş bağrımda taş

Ben böyle bir saçmalık görmedim !

Günaydınlar

Uzun bir aradan sonra yarışmanın sonuna gelmiş bulunmaktayız, herkes için hayırlısı ne ise o olsun :))

Bu sana veda ederken son bakış son gülücük

Son pişmanlık neye yarar

Burası kahvehane değil.

Bakarım gökyüzüne sayamam yıldızları

Her koyun kendi bacağından asılır

Ah bu hayat çekilmez

Kardeşim gel sana bir program hazırlayalım

Hava güzel, zemin güzel, her şey müsait

Disiplinli olmak özelliktir

Neredesin ay yüzlüm

Al bu kirazdan kalmaz birazdan

Hayatı tesbih yapmışım

The white buffalo

Zigana dağları geçir vermiyor

Özür dilemek bir erdemdir

Gemi yanaş limana, indir yolcularını

Yaz dostum, güzel yazmayana adam denir mi ?

Şimdi hayat ister çiçeklerle gelsin, isterse vursun geçsin

Söverim gelmişine geçmişine..

Ne mektup geliyor ne haber senden

Gözlerin doğuyor gecelerime..

Doğuma da ölüme de çiçekler yolluyoruz..

Bu dünyada var mı kalan ?

Her şey yalan

Sahurunuz bereketli olsun..

Sahur vakti..

Günaymış

Sahur vakti

Bir uçurum gibi düşerim gözlerinden

Bu akşam ölürüm beni kimse tutamaz

Yorgun bir günün ardından hayırlı geceler

Neler oluyor bize yine neler oluyor gülüm ?

Gününüz nasıl geçiyor ?

Herkese hayırlı akşamlar, geri döndüm :)))

3-4 gündür yoktum. Nasılsınız ??

Mutlu mu pazarlar ?

Abi durup dururken hesabın kapandı sayfası çıktı karşıma ya moralim bozuldu. Niye öyle oldu anlamadım ya

Theodoro’yu özlediniz mi ??

Domates bilinenin aksine bir meyvedir. Çekirdeği olan her gıda meyvedir. Muzun da çekirdekleri vardır. Dikkatli bakarsanız içinde görebilirsiniz :)

Bu hayattan kimler sıkıldı artık ?

Abi siteyi mahvettiler ya. Kimse yok sitede 1 soru 8 dakika boyunca ilk sırada durur mu bu nedir ya ? Kazancımızı da elimizden aldınız zaten.

Profilimi tıklayıp gruplar kısmından BİRBİRİMİZE DESTEK adlı gruba katılmanızı istiyorum. Hep birlikte kazanç elde edebiliriz. Lütfen bunu göreb gruba katılsın.

Teodoronun uyku vakti geldi :) herkese hayırlı geceler :))

Herkese iyi pazarlar :) nasılsınız ?

Arkadaş site zaten kolay kolay puan vermiyor. 5 soru yanıtlayanın 5 sorusunu yanıtlarım var mı katılmak isteyen diye soru soruyorum kimse bir şey yazmıyor. Hem kazanamıyoruz diyorsunuz hem de fırsatları değerlendirmiyorsunuz.

Bugün soru-cevap hakkımı doldurdum ve zor AP kazanılan günlerden birini daha bitirdim. Günü 454 AP ile kapattım. Çok isterdim daha fazla olmasını ama kolay kolay puan vermiyor site.

Bugün 402 AP kazanmışım. Sorularıma yanıt verir misiniz biraz daha artsın ?

Nerede bu sitenin aktif üyeleri :(

Kurduğum gruba katılın arkadaşlar :) iyi planlar düşünüyorum.

ARKADAŞLAR GRUP KURDUM KATILMANIZI BEKLİYORUM..

Profilime girip sorduğum sorulara uzun yanıt verirseniz AP kazanabilirsiniz. İyi sorular sorduğuma inanıyorum.

Günaydınlarr :) bol kazançlı bir gün olsun :)

Aşkımız öldü sevgilim başın sağolsun.

Herkese Allah rahatlık versin iyi geceler olsun :)

Sorulara günlük sıradan 1 satırlık cevap verirseniz AP kazanamazsınız. En az 3-4 satır veya daha fazlası olmalı. Gereksiz yazı içermemeli.

AP gelmiyor mutsuzum

Günaydınlarr :)

Benim bir lafım vardır, çitalar avını uzaktan izler..

Takip ettiklerim geri dönerse iyi olur. Daha kolay level atlamamızı sağlıyor..

Aklıma gelen iyi soruları not defterime yazıyorum 12’den sonra vereceğiniz cevaplar ile AP kazanacaksınız :))

Moderatörden sözlük onayı aldığım halde sözlükte başlık açamıyorum neden ???

Saat 12 olsa da yeni cevap haklarım yüklense :)))

Bugün 25. Ve 50. Cevap bonusları olmadan ‘’517’’ AP kazanmışım. 100 cevap hakkım var, üye olalı 1 hafta falan oluyor. Sizce nasıl istatistik ??

AP KURU 1 SAATLİĞİNE 0.013₺ OLSA BENİM BURDA OLMADIĞIM BİR ZAMANA DENK GELİRDİ BÖYLE DE ŞANSSIZ BİR ADAMIM :))

Bu dünyada hep iyiler mi erken ölür ?

Anasayfada gördüğüm hesapları takip edeceğim, siz de takip eder misiniz ?

Arkadaşlar herkese günaydın, keyifler ne durumda

Arkadaşlar gün aydı mı ?

Herkese iyi geceler iyi uykular diliyorum