3.7

fakir olmanın avantajları

önce - diğer kategorisine anti ekledi.
12 yorum    -   paylaş        

iyi puan kötü puan

3

kafam cok rahat kimsede benden borç istemiyor paran vasa sahte yüzler cok olur cevenizde

paylaş - şikayet
4

Bir bir açıklıyorum. Not almanızda fayda var.
oruç tutarken zorlanmazsınız.
az akraban, az dostun olur.
evlendiğin kişiyle aranda yaş farkın 60'dan az olur.

paylaş - şikayet
5

Fakir olmanın avantajı yoktur. Fakirler hayattan hiç bir şey anlamaz. Ortamlarda itibar görmezler. Kimse tarafından sevilmezler. Ve kızlar da yüzlerine bakmaz. Çok kötü bir hayatlara sahip olurlar. Lütfen kızmayın gerçekleri söylüyorum

4

Fakir olmanın hiç bir avantajı yok bence sürekli kafanda bir sıkıntılar var mutlu olamıyorsun istedigin hiç birşey yapamıyorsun isteğin yemeği,ortami, giysileri alamıyorsun hem kendini hem de yanındakilere buda üzücüdur bencde tek avantajı yönü şu bence yanındakiler ve seni seven kişilerin sevgisi gerçektir ondan şüphe duymasısiniz bu aslında guzel bişey.

paylaş - şikayet
4

fakirlerin bence hiç bi sıkıntısı yok tabi tek yaşıyorsa bir de evi var sa geri kalanlarda ise mesela kira,yemek,su v,b çok şey var eyer çocukların varsa işte o biraz sıkıntı ama bi işe gidip çalışabiir dışarda dilencilik yapacağına (bence)

3

Düşünelim bakalım fakir olmanın ne gibi avantajları olabileceğini... Paranın nelere kaadir olduğunu bilmez fakir olanlar... Lüks mekanları, pahalı yiyecekleri bilmez, pahalı kıyafetlerin rahatlığını bilmez... Bilmeyince de özenmez, fazlasını istemez... İki çift söz kanar. Aldatılması kolaydır fakirlerin... Fakir olmak iyidir. :)

paylaş - şikayet
4

Dostunu tanırsın.O an yanındaysa bil her zaman yanındadır

paylaş - şikayet
5

Fakir romanın avantajı olarak en azında kaybedeceğiz şey çok azdır. Kafayı yersin ama söylenirisn. Evine hırsız girmez. Başka daha ne var bilemedim ama. İyi yani genelde.

3

Vallahi ben şu ana kadar fakir olmanın bir avantajını göremedim.Birşeye ihtiyacın oluyor.Alamıyorsun.Neden? Çünkü paran YÖK.Canın birşey istiyor sadece bakıyorsun neden? Çünkü paran yok.Bazen kilometrelerce yürünen gerekiyor.Neden? Çünkü otobüse verecek paran yok.Bazen aç kalıyorsun.Neden? Çünkü paran yok.

paylaş - şikayet
4

Fakir olmanin tek avantajı kimse gelip senden borc istemiyo olmasidir. Baska ne avantaji olabilirki

paylaş - şikayet
3

Fakir olmanın avantajları fakir olan bir insan zekat fitre gibi şeyleri vermesin bir de fakirle alışmıştır ve de çok da Para ihtiyacı duymaz Tabii kendisini aşırı harcamalara karşı kurursa fakirlik şu anda çok da iyi bir şey değil Bunun haricinde de fakirliğin insanı sahada da herhangi bir şeyin olduğunu zannetmiyorum Bir de beş kuruş paran yoktur öldükten sonra olmayan paranın hesabını vermezsin Ama zengin adam Bütün malını mülkünü hesapları verir

paylaş - şikayet

fakir olmanın avantajları ortalama puanı 3.7

1 çok kötü, 2 kötü, 3 orta, 4 iyi, 5 çok iyi.