+8

Tayland'da iş adamı olan Arnon Rodthong, kızıyla evlenecek birini bulmak için para ödüllü yarışma yapıyor. Siz yarışmaya katılmak ister miydiniz?

58 yaşında olan Arnon Rodthong, sosyal medya hesabında 26 yaşındaki kızının evlenmek istediğini ve ona ideal eş bulmak için yarışma düzenleyeceğini açıkladı.
İş adamı olan Arnon Rodthong, kızıyla evlenmeye hak kazanacak kişiye ayrıca 10 milyon tayland bahtı yani 314 bin dolar verecek.
İş adamının kızı Karnsita Rodthong karardan memnun olduğunu belirtip "Seçici biri değilim, sosyal etkinliklere götürüp beraber fotoğraf çektirebileceğim birini arıyorum" sözlerini söyledi.

Tayland'da iş adamı olan Arnon Rodthong, kızıyla evlenecek birini bulmak için para ödüllü yarışma yapıyor. Siz yarışmaya katılmak ister miydiniz?
  Stcing   -   Güncel
8 0
12 yanıt   -  
+4

Ben katılabilir miyim? Cinsiyet değiştirip katılıyormuşum falan :D Şaka bir yana bunun için böyle bir ödüle gerek var mıydı ki bu kızın peşinden zaten birçok kişi koşuyordur. para için hele daha çok kişi gelecektir. Sıfır sevgi yazık.

4 0
paylaş
+2

Ben kesinlikle bu fırsatı kaçırmazdım direkt evlenirdim parayı harcar harcar sonrada boşanır geri dönerdim şuan o kadınla evlenmenin yollarına bakacağım:D

2 0
paylaş
+4

Herhalde Gündem olmak için yapmış olabilirler. Yani insanlar kızlarını Bence herhangi bir yarışta vermemeleri gerekiyor. ama bu haber doğru mudur Onu bilemem. önceden Keloğlanla ilgili olan birçok masalda olduğu gibi yapmaya çalışmış herhalde.

4 0
paylaş
+2

314 bin dolara o işe girmem. Para az.

2 0
paylaş
+3

Ayrıca kadınların para karşılığında mal gibi satılması hayatımda gördüğüm en iğrenç olaylardan biridir. Saçmalık ötesi yani, başlık parasının tam tersi versiyonu olmuş.

3 0
paylaş
+4

İşte Binbir Gece Masalı. Güzel olaymış ben beğendim,
dünyanın dört bir yanından hünerlerini sergileyen kişilere bakıp fakir ama gururlu biriyle evlenmese bari :)
şaka şaka, evlensin, mutlu olabilirler bizler de kerevetlerine çıkarız.

+2

Erkek olsaydım belki de olabilirdi ya bilemedim rakam iyi gözüküyor. O paraya kaç tane villa alırım aileme :D Ya da şey yapardım direk erkek kılığına girerdim kızı tavlardım olabilirdi ya.. :DD

2 0
paylaş
+2

yazmıyayım diyorumda paramız çok neremize soksak der gibiler ya bu kadarda olmaz vallahi pes dünyayı verse onun kızını almazdım insanda biraz gurur olur

2 0
paylaş
+1

bence para bir yere kadar önemli olan sevdiğini almak çünkü aynı evde yaşicaksınız düşünsenize sevmediğin biriyle yatıp kalkıyorsun ben katılmazdım

1 0
paylaş
+2

Demekki kızın evlenilecek bir yanı Yok Tayland da erkek kıtlığı mı var bu insanların saçma düşünceleri ve vaadleri toplumu farklı düşüncelere sürüklüyor

2 0
paylaş
+2

Keloğlan masallarında benzer yöntemler olurdu. Resme bakılırsa kızı güzel ve sıcakkanlı biri. Damat adayı fakire bile bu yarışmayı kazandığında zengin sayılabilecek bir gelir elde edecek. Kızının karşısında boynu bükük olmayacak. Bence iyi bu iş.

2 0
paylaş
0

Daha kızı tanımadan para uğruna yapılmaz bence yapmak para gozluluktur.

0 0
paylaş

Aradığın bilgi, eğlence ve arkadaşlar burada.