+1

Günümüzde ki genç nesil yani bizler din olarak cahil kaldık peki suçlular kim? Takibi ki de bizleriz ve büyüklerimizde nede din adalarımızda çünkü bizim irademiz zayıflamış..

1 0
paylaş
+1

ZATEN YUKARDA ARKADAS COK GUZEL BIR SEKILDE ANLATMISINM BENIM BISEY SOYLEMEME GEREK KALMADI :)

1 0
paylaş
+1

Bu meydana gelen son olaylardan sonra tereddütte kalmış birçok insan olabilir ama, ben genel olarak herkesin kendi dinini yansıttığını ve herhangi bir sorun olmadığını görüyorum genel olarak.

1 0
paylaş
+2

Kimse kimsenin dinini ve ırkını değiştiremez. Hepimiz dinimize bağlı insanlarız. Bizim dinimizi tereddütlü yaşayabileceğimiz hiçbir sorunu yok. Bu olayların olmasını da şiddetle kınıyoruz. Kimse bizim dinize de laf edemez. Hepimiz dinimiz için ölebilecek insanlarız. Bizler müslümanız. Müslüman bir insanın dinini değiştirebilmek demek onu öldürmek demektir.

2 0
paylaş
+1

Zannetmiyorum bu konuyla alakalı özgürlüklerimiz yeri geldiğince kısıtlanıyor maalesef farklı dinlere mensup insanları farklı veya ortak zamanlar da aynı ortamlarda da buluşturmuyorlar kimi zaman

1 0
paylaş
+1

Bence yaşayamıyoruz ve yeni nesil caminin kapısına bile bakmıyorlar sonumuz ne olacak bilmiyorum kötü galiba

1 0
paylaş
+1

Hayır yaşayamıyor. Herkez kendi bildiğini okuyor.

1 0
paylaş
+1

Genelleme yapmak istemiyorum ama çoğu kişi dini gerçekten ve içten olarak yaşadığını düşünmüyorum.En dine bağlı insan bile sürekli dedikodu peşinde gıybet yapıyor.Şeytan sürekli dürtüyor insanları.

1 0
paylaş
+1

Herkes değil bazı insanlar gerçekten yaşıyorlar. Bazıları kendileri yapmıyor bazıları ise yaşadığı toplumdan dolayı yaşamıyor çevremde çok var mesela kapanmak istiyor ama ne derler diye çok düşünüyorlar

1 0
paylaş
+1

Bilmiyorum bu konuda bir şey söylemek bana düşmez kimsenin dinini nasıl yaşadığı veya ne kadar inanarak yaşadığını bilemem sonuçta imanın ve paranın kimde olduğu belli olmazmış

1 0
paylaş
+1

hayır pek çoğu çevreye iyi görünmeye çalışıyor sadece.

1 0
paylaş
+1

herkesin içinde ne oluyor bilemem ayrıca herkesin dini kendine allah kul arasında olan bişey ben nerden bilebilirim kimin dinini nasıl yaşayabildigini

1 0
paylaş
+1

her türlü değişiyor

1 0
paylaş
+1

Yaşamak isteyen yaşıyor. Son dönemlerde dinlere bakış açıları çok değiştiği için herkes fikrini beyan edebiliyor. Ben müslümanım ve bunu sonuna kadar yaşıyorum. Kimse benim müslümanlığımı sorgulayamaz sonuçta ve benim gibi onlarca insanında aynı şekilde.

1 0
paylaş
+1

Bir kaç nedenle bu soruya yanıt verecek yeterlilikte olmadığımı düşünüyorum. İlk olarak, kendim dışında kalan insanların içtenlikleri konusunda net ve kesin bilgi sahibi olamam. İkincisi, her insanın inancının neyi yaşamasını gerektirdiği konusunda yeterli bilgim de olamaz. Üçüncüsü, bir kişinin dinini nasıl yaşadığını bilemem. Bu nedenlerle bu soruya yanıt verebilmem olası değil.

1 0
paylaş
+1

Bu insanların inandığı dini için yaptıkları ibadete göre değişir. Bi insan bı başka insanın dinini hor görüp onu aşağılayan hareketlerde bulunuyorsa o da onun vicdanına kalmış bir şey.

1 0
paylaş
+1

Kesinlikle hayır.Din artık insanlar tarafından o kadar yıpratıldı ki sürekli kullanılıyor halbuki din herkes kendi kişisel yaşarken çok daha anlamlı illa beraber yapılacaksa o da camii de namaz kılarken veya iftar yemeğinde falan olmalı.

1 0
paylaş
0

Öyle bir dönemdeyiz ki insanlar dinlediğini eski dönemlerdeki gibi artık işten değil özgü bir şekilde herkese duyuracak duyurusu şekilde yaşıyor herkes kimin hangi dine mensup olduğunu Kimin nasıl bir ibadet şekli olduğunu biliyor ve buna engelleyebilecek durumu da yok zaten insanların dini özgürlükleri devlet eliyle ile güvence altına alınmıştır insanların dini özgürlüklerine saldıran insanlar ise bu özgürlükleri hazmedemeyen ve insanların kendi düşüncelerinden farklı bir dine inanma larını kabul edemeyen insanlardır yani yobaz Barbar insanlar Ancak başkalarının dinle saldırarak yaşamasına engelleyebilir

0 0
paylaş
0

Evet. Bence şu anda her insan dinini her yerde istediği gibi yaşayabilir. Diğer insanlara zarar vermediği sürece ve rahatsız etmediği sürece kimse kimseye bu konuda karışamaz.

0 0
paylaş
0

Sanmıyorum maalesef. Çünkü sadece müslümanlar yok çevremizde.Her dine mahsus inancı farklı insan var.Ama işin içine siyaset te karışınca bence hayır

0 0
paylaş
0

Her insanın dini kendi kalbindedir Ama buna sığınarak da dinimizin gerektirdikleri ne yerine getirmem ezdik olmaz çünkü Eğer Benim kalbim temiz deyip de namazımızı kılmayıp orucumuzu tutmuyor isek Biraz insanın kalbinde paslanma olmuş demektir.

0 0
paylaş
1 yorum
0

Yaşabilirler ama yaşamıyorlar bence. Eskiden yaşanmasının önünde engeller vardı ama artık o engeller yok.

0 0
paylaş
0

Şuna insanların dinlerini samimi ve içten yaşadıklarını hiç sanmıyorum. Kimisi gösteriş için, kimisi de yalalalık yapmak için, kimisi de koltuk için namaz kıldıklarını düşünüyorum. Samimi olarak kılanların sayısının az olduğunu tahmin ediyorum.

0 0
paylaş
0

bence kimin dinini içtenlikle kimin dinini sahtelikle yaşadığını bilemeyiz bu kişi ile Allah arasında yada dini neyse onun için yaptıkları ile alakalı dıştan nasıl göründüğü ile alakalı değil ki bu içten olan bir şey

0 0
paylaş
0

Camiye, Allahın evine bile korkuyla gidiyorlarsa insanlar bir yerlerde sonumuz gelmiş midir artık. Kimsenin dini yaşama özgürlüğü elinden alınmamalı. Başka bir yorum olarak da, din, tanrıyla kul arasındadır. Kimse kimsenin içini bilemez. Siyasi görüşü yüzünden ya da görünüşü yüzünden o insana etiket yapıştırılamaz. Çünkü sen asla bilemezsin. Sadece tanrı bilir.

0 0
paylaş

Aradığın bilgi, eğlence ve arkadaşlar burada.