+4

Liseden bir çıktım bir diploma almaya gittim vay ve 3 sene bitmiş 4 e girecem neredeyse arabayla birkaç kez önünden geçtim ama hiç okula girmedim neden bilmiyorum mezun olduktan sonra ilkokula da gitmedim ben

1 yorum
+3

Liseden bir çıktım bir diploma almaya gittim vay ve 3 sene bitmiş 4 e girecem neredeyse arabayla birkaç kez önünden geçtim ama hiç okula girmedim neden bilmiyorum mezun olduktan sonra ilkokula da gitmedim ben

+4

2 gün önce ortaokuluma gittim. Yıkılıp yenisi yapıldı. Okul binası eskisine nazaran çok daha modern ve sade olmuş ancak eski sıcak ortamından eser kalmamış. Bir hocamı gördüm görebildim yalnızca ama o da hepsine bedeldi. Çocukluğumu ve en güzel zamanlarımı geçirdiğim okulun ne bahçesi kalmış ne de eski sıcak ortamı. Geriye yalnızca beton yığınları kalmış.

5 1
paylaş
+2

Mezun olduğum liseye gittim 6 sene sonra anılarım depresti valla ;-)

3 1
paylaş
+2

Mezun olduğum liseyi ziyaret etmiştim. Ne kadar değişmiş, inanamadım. Taşlı yollar vardı ve bomboş bir araziden geçmek gerekiyordu okula ulaşmak için. Yol boyu asfalt yapılmış ve bir de önüne adliye sarayı yapılmış. Marketler, işlek yollar falan o kadar gelişmiş ki okulun bulunduğu yer tanıyamamıştım bile.

3 1
paylaş
+4

Okuduğum üniversiteyi yaklaşık 19 yıl sonra tekrar ziyarete gitmiştim. O kadar çok şey değişmişti ki benim okuduğum dönemden eser kalmamıştı.

5 1
paylaş
5 yorum
+3

Askeriyenin sınavına gireceğim zaman ilk okul diploması istiyordu aradan geçmiş 14-15 sene Ankarada çankayadaydı oraya gitmiştim ama ziyaret amacıyla değil zorunda olduğum için gitmiştim.

4 1
paylaş
+1

Evet ama ziyaret için değil bir kurumun sınavı için gitmiştim ama hiç sevmediğim kaç hoca varsa gördüm ama saygı duydum ve benim için çok değer verdiğim hocalarda vardı tabi zaten bi onları bide okulumu çok özlediğimi o an fark ettim . e güzel günlerdi okul bahçesinde boş boş oturmalarımı özledim.

2 1
paylaş
+3

Ben mezun olduğum okulların hiçbirine tekrardan gitmedim gitmem de ben geriye dönüp bakmayı sevmiyorum :)

4 1
paylaş
+2

Evet iki sene önce mezun olduğum okula bu sene ziyarete gittim ve insan çok tuhaf oluyor o anıları canlanıyor eski hocalari gördüm hasret giderdik hepsi hala ayni özveri ile çalışıyorlardı gerçekten çok güzel bir duygu ve hüzünle karışık bir durum oluyor.

3 1
paylaş
+2

Mezun olduğum okulları uzunca bir aradan sonra ziyaret edince tanıyamamak gözüne küçük gelmesi ve her şeyin değişmesi genelde kötü bir şwt. Ki baz bunu yaşadık.

+1

Hayır ziyaret etmek de istemem hocalarımın çoğu gitmiş oradan çünkü hep tanımadığım benden sonra gelen öğrenciler var tanımadığım öğretmenler falan var hep duyum alıyorum giderek görmedim ama en son gittiğimde 2012-2013 falandı sanırım çok oldu çünkü 2011de liseden mezun oldum sonra üniversite.. o yüzden.

1 0
paylaş

Aradığın bilgi, eğlence ve arkadaşlar burada.