+2

kalbe yumruk gibi oturur böyle melül melül bakar gülersin.

2 0
paylaş
+2

İlk görüşte aşka inanmıyorum ama varmış. Bunu yaşayan çok kişi var. Bana kalırsa bu hoşlanmadır. Benim aşk anlayışım asla fiziksel olmadı çünkü. O kişi ile vakit geçirip,kafa yapısını kendime uygun görmeliyim en başta. Bu aynı fikirde olmak ya da aynı şeylerden hoşlanmak anlamında değil. Aramızda bir elektrik olmalı. Yoksa dış görünüşünü beğendiğim bir kişiye aşık olmanın mümkün olduğunu sanmıyorum.

2 0
paylaş
+2

şimdiye kadar farklı insanlardan farklı şeyler duydum kimisi var kimisi yok diyor yani her insan farklı fakat bana göre ilk görüşte aşk diye bir şey yoktur bana göre var olduğunu söyleyenler sadece dış görünüşe aşık oluyor. bence aşk tanıyarak kişiliğini öğrenerek kalbine dokunarak yani zamanla olur sağlam olur.

2 0
paylaş
+1

Zaten aşk ilk görüşte olur bence onu gördüğün o ilk an sanki senin için dünya durur senin yörünge sadece o olur etrafında olup bitenler seni ilgilendirmez . Onu gördüğün ilk an kalbin yavaş yavaş hızlanarak atmaya başlar sonra bir terleme gelir yüzün kızarır salak salak bir gülümseme olur yüzünde sonra seni fark ermesini beklersin tanışırsan mükemmel olur . Eğer tanışamazsan pilotonik olur tanışana kadar . Aşk güzedir herkez yaşamalı hele ilk aşk hepsinde güzeldir.

1 0
paylaş
0

Ilk goruste ask olmaz yani ask goreceli bisey bi anda olucak bisey degil sadece ilk goruste begenme veya hoslanma olur

0 0
paylaş

Aradığın bilgi, eğlence ve arkadaşlar burada.