+3

Rahmetli Turgut Özal'ın başbakanlığı yada Cumhurbaşkanlığı döneminde İcraatın İçinden adlı programda yaptıkları icraatlar anlatılırdı.

3 0
paylaş
+1

Televizyon izlediğim günleri anımsatıyor bana, Yüzümü biraz ekşitmeme neden oluyor. Ben bunu anımsamasam olabilir mi? O dolma kalemi falan...

1 0
paylaş
+1

hiç bir konuda fikrim yok bana bir şey anlatmıyor eskiden yaşanmış bir sey ise tabikide duymak isterdim

1 0
paylaş
+1

@Gürcan 20 ap için teşekkürler :)

1 0
paylaş
+2

8 Cumhurbaşkanı Turgut Özal’ın konuşmalar yapacağı veya halka sesleneceğinde TRT 1 de içratın içinden diye bir program dan açıklamalar yapardı

+1

Bir konu hakkinda yapilan yaptirim ve davranislar sonucunda size yönelmek yani diyelim ki sosyal bi proje var bu proje hakkinda calismalar yaptiniz bu sizin icraatiniz yani yaptiginiz is oluyor icraatin icinden derken de calismalarimi yaptim bunun sonucunda konusuyorum anlamina geliyor

1 0
paylaş
+1

Açıkçası hiç bir fikrim yok maalesef herhangi bir şeyi de çağrıştırmadı. Fakat bir program adı olarak anılıyormuş önceden sanırım.

1 0
paylaş
+2

"İcraatin içinden" bana bir şey hatırlatmadı ama soruya gelen cevaplara baktığımda Turgut Özal 'ın konuşmalarını yaptığı Trt 1 deki programın ismi olduğunu söyleyebilirim.

2 0
paylaş
+2

bana herhangi bir şey çağrıştırmamakla beraber tahminim televizyon programı olacağı yönünde olurdu.

2 0
paylaş
+2

Diğer sorunun linki bozuk galiba dostum bulamadım. Ana sayfaya atıyor tıklarken, profiline girip bakmaya çalışıcağım bakalim, grub görevi için geldim bu soruyu herkes yanıtlamış zaten.

2 0
paylaş
+2

Hiç bir şey hattı aratmıyor

2 0
paylaş
+1

80 ler zamanı trt1 de Turgut Özal tarafından yapılan programdır.

1 0
paylaş

Aradığın bilgi, eğlence ve arkadaşlar burada.