0

Tüm gün arada biraz bırakıyorum

0 0
paylaş
0

kötü bi alışkanlık ama yaklaşık her dakika

0 0
paylaş
0

günlük en az 5 saat elimde

0 0
paylaş
+2

2-3 saat çalıştığımdan dolayı telefona bakmaya zaman bulamıyorum anca eve gelince

2 0
paylaş
+1

8 ama kendimede bakıcak zaman buluyorum

1 0
paylaş
+2

Aslında bakarsanız şöyle sormanız gerekiyordu ne kadar vakit geçirmiyorsunuz çünkü çok az bı vaktimizi telefonu bırakıp diğer işlerimizle ilgileniyoruz benim günümün %75 telefonla geçiyor bence geri kalan ise telefon ya şarjdadır yada diğer ihtiyaçlarımla ilgileniyorumdur

2 0
paylaş
+2

2 3 saat kadar fazla takılmam

2 0
paylaş
+2

Bu değişiyor... Bazen bişey araştırmak amaçlı hiç elimden düşürmem sürekli haber okurum, ilgimi çeken videoları izlerim... Bazen de 3 gün elime almam sadece cebimde taşırım...

2 0
paylaş
+2

Çoğunlukla telefon elimden düşmüyor. Can sıkıntısından sosyal medyada geziniyorum. İyi bir şey değil ama olmazsa da vakit geçmiyor.

2 0
paylaş

Aradığın bilgi, eğlence ve arkadaşlar burada.