+2

Bulutlu, sisli ve kapalı havalar beni bitiriyor. O gün düşük mod ile güne başlıyorum. Canım sıkıla sıkıla işe gidip akşama kadar bu durumum geçmiyor.

2 0
paylaş
0

Tam tersine bulutlu ve kapalı havaları çok seviyorum hele ki yağmur yağarsa arabama binip mazhar fuat 'ın nerde hani isimli şarkısını açar sağ şeritten yavaş yavaş yağmurun ve müziğin keyfini çıkartarak gezerim :)

0 0
paylaş
+1

Hiç sevmem böyle havaları. Dendiği gibi bütün motivasyonumu düşürüyor. O yüzden güneşli havalara bayılıyorum.

1 0
paylaş
0

Valla bizim sanayi yagisli havada kapali oluyo benim icin kapali havada modum yükseliyo boyle enerji doluyorum sanki

0 0
paylaş
0

Evet düşürüyor hemde çok . En sevmediğim hava durumudur. Bütün gün evde oturmak zorunda kalırım bu havada. Insanın bütün motivasyonunu düşürür bir hava durumudur. Sıkıntıdan patlayacak hale gelirim .

0 0
paylaş
+1

Evet her yer gri oluyor resmen ve enerjimi çekiyor perdeleri açmak istemiyorum bazen nasılsa dışarı ışık yok bir şey yok perdeleri açsam da aynı açmasam da aynı renk..Güneşten alıyorum enerjimi , o dolduruyor pilimi..

1 0
paylaş
+1

Modumun düşmesi imkansız ister istemez bi tempo halindeyim çocuğumla ilgişenmekten modu düşünecek havayı düşünecek halim dermanım kalmıyor açıkçası önceden olsa evet etkilenirdim böyle havalarda yapılacak en güzel şey şekerleme yapmak sanırım

1 0
paylaş
+1

Aksine, kendimi huzurlu hissediyorum.

1 0
paylaş
+1

Tam tersi dışarıya çıkamadığım için uğraştığım iş ile daha haşır neşir olur tamamen dikkatimi oraya adarım dışarısı güzel se bu güzel havayı değerlendirmek gerekir deyip sürekli zihmini karıştırır

1 0
paylaş
+2

Yok neden düşsün ki o havanın da ayrı bir güzelliği var

2 0
paylaş
+1

Bulutlu ve kapalı havalarda modum düşmüyor. Aksine çoğu zaman daha mutlu hissediyorum kendimi. Bilhassa yağmur yağdığı zaman içimdeki endişeleri, olumsuz düşünceleri alıp gittiğini düşünüyorum. Yüzüm gülümsüyor. Sıcak havaları çok sevmem.

1 0
paylaş

Aradığın bilgi, eğlence ve arkadaşlar burada.