+1

Yaaa hahaha :)) katılıyorum. Ve hala kazanamıyorum. Çok üzücü bi durum. Nasıl kazanıyoruz? Bir fikrin var mı? Pek anlayamadım

1 0
paylaş
2 yorum
+2

Aynen ya düştüğümüz duruma bak.

+1

Aynen öyle kazanmak için aklınıza gelen her soruyu soruyoruz ama aklımıza gelmediği zamanda sorulara bakıp soruları cevaplıyoruz kazanmak için.

1 0
paylaş
+2

Dünyada milyarlarca trilyonlarca şey var her birine sorsan trilyonlarca soru yapar yani soruda bitmez cevapları da bitmez istediğin kadar Sınırsız su deposu dünyadan başlasam ayın varsa kadar gitsen bile sonunu getiremez.

2 0
paylaş
0

Düşünürsen soru gelmiyo aklına ben bırakıyorum kendimi bi anda geliyor yeni şeyler soracak okadar çok şey var ki .

+1

Aynı ben yemin ederim. Bugün bonuslar ile ilgili ya da ödemeler ile ilgili baya soru sordum ve site de sorularımın birçoğu geyik ve sohbete taşımış oldu ne yazık ki.

1 0
paylaş

Aradığın bilgi, eğlence ve arkadaşlar burada.