+1

Bu kişinin durumuna göre değişir dostum.Sevgiye aç,daha önce hiç sevilmemiş biri bu fırsatı değerlendirir ve ona aşık olan kişiye bir şans verir.Aşk,sevgi gibi konular karşılıklıdır.Ama sevgiye ihtiyacı yoksa,açık konuşmak gerekirse talibi çoksa kabul etmez kimse.Ben sevgiye aç birisi olduğum için bir şans verirdim:)

1 0
paylaş
+1

Hayır hayatta olmam

1 0
paylaş
+1

Evet olur en azından fırsat verilmelidir

1 0
paylaş
+1

Aşık olmadığım kişiye beni seviyorsa ve bende ondan etkilendiysem bir şeylerin olasılığı varsa taşlar yoluna girecek gibiyse kesinlikle denemeye razı olurum aşk çok güzel bir duygu, hissiyat herkesin yaşaması hissetmesi gerek bu duyguyu ha şipşak olacak şey değil aşk konuşursun muhabbetine seninle kurduğu iletişime aşık olursun bakarsın ne güzel bakıyor dersin aşık olursun sana verdiği ilgiye değere ona aşık olmak bir anda olacak şeyler değil zaten zaman ilaçtır her şeye

1 0
paylaş
+1

Ben olmam. Kimseyi umutlandırıp yarı yolda bırakmam. Ben beraber olmaması taraftarım. Sonuçta karşı taraf ümitlenecek. Zaten uzunda süreceğini sanmıyorum. Karşı taraf boşa ümitlendiğiyle kalır.

1 0
paylaş
+1

Bu durum iki tarafında hayrına olmaz. Ya başkasına aşık olursan onunla iken nasıl olacak?
Anlayacağı şekilde anlatır olamadı irtibatı keserim ki sonra uzulmeyelim...

1 0
paylaş
+1

aşık olmadığım biriyle sırf benı seviyor diye birlikte olmam

1 0
paylaş
+2

Ben aşık olmadan biriyle bir ilişkiye başlamam. Ona umut vermem, denemem bile. Benim için, o insanı ilk gördüğümde deli gibi elektrik almamışsam ondan, o kişiyle olmaz.

2 0
paylaş
+4

Bana aşık olan kişiye aşık değilsem, sonradan ona aşık olurmuyum diye düşünürüm. Aşık olma ihtimalim varsa, aşık olan kişiye elinden geleni yapıyorsa onunla birlikte oluruz. Zamanla belli olur ne olacağı da.

+1

Bu konuda herkes bir şeyler söylûyor işte sevmek mi sevilmek mi falan ben sevmek derim ya yani sevdiğim biriyle olmak isterim beni seven biriyle ama benim sevmedigim biriyle birlikte olmazdım ona haksızlık olurdu hem bana haksızlık olurdu kendime yakıştıramazdım yani.

1 0
paylaş
+1

Kesin konuşmamak lazım ama benim sevdiğim değilde beni seven biri ile birlikte olurum en azından denerim onu sevmeye zorlarım kendimi.

1 0
paylaş
+1

Beni seven ama benim sevmediğim birine beraber olurum. Ama eğer istemiyorsam istekleri zorlaştırır önüne engel koyarım mesela ev alalım sonra veya annem şunu istiyor. Bana geçen ay hediye aldım ama ben burada Instagram'da bunu beğendim beni neden sinemaya görünüyorsun diye sürekli masraf kisvesi altında onu soguturum kendimden.

1 0
paylaş
+1

Bence her insana fırsta verilmeli, bir soru cevap kısmına daha yazmıştım bunu, ben eskiden dış görünüşe dikkat eden bir insandım ve beni sevse bile tanımadan etmeden istemezdim. Ama zamanla onu tanıdıkça ne kadar iyi biri olduğunu anlardım ama tabi iş işten geçmiş olurdu ve pişman olurdum. Şuan böyle değilim. Biri bana duygularını açarsa fırsat vermek isterim ilk başta belki içimde sevgi oluşmaz tabiki çünkü tanımıyorum ama tanıdıkça belki benim çok kafa dengim biri çıkabilir çok sevebilirim bu işler hiç belli olmaz. Zaten bir ilişkiye başlamadan önce iyice tanımak lazım. Soruna tam cevap olarak, diyelim ki tanıdım çocuk bana aşık ama ben onu sevemedim kanım ısınmadı, karakterler zıt oldu, buna rağmen beraber olmam. Açıkca söylerim. Zaten insan sevmediği halde biriyle beraber olmaz tabi bazı durumlar var, bir kısım azınlık sevmese bile zengin olduğu için çıkar ona verilen imkanları sevdiği için çocuğa aşık olmasa bile, ama bu karşındaki insanın duygularıyla oynamak oluyor ve bu benim en tahammül edemediğim şeydir, benim görüşüm böyle, biraz uzun oldu belki ama kendimi yeterince ifade etmek istedim. Soru güzeldi.

1 0
paylaş
+4

Aşık olmadığım ama bana aşık olan bir kadınla birlikte olabilirim ama kayıtsız şartsız birlikte olurum anlamında değil.. Kayıtsız şartsız reddetmem de söz konusu değil.. Bu, tamamen bana aşık olan hanımefendiye göre değişebilecek bir durumdur.. Ancak genel olarak bir şans vermeye sıcak bakarım:-)

4 0
paylaş
+1

Olmam olmayı da tercih etmem

Aşık olmadığınız ama size aşık olan biriyle birlikte olur musunuz?
1 0
paylaş
+1

Böyle bir ilişki sağlıklı bir ilişki olmayacağı için birlikte olmazdım.

1 0
paylaş
+4

En azından bir fırsat verilebilir.

4 0
paylaş

Aradığın bilgi, eğlence ve arkadaşlar burada.

İlginizi Çekebilecek Diğer İçerikler