+1

aynen buz dklabında yer kalmadı

1 0
paylaş
+1

Yapıyor tabi her yıl yazın alır kışın pahalı olunca almaz. Dolabı dolduruyor.

1 0
paylaş
+2

yok yaaaaa zaten öyle şey derin dondurucuya atılıyor mu hiç görmedim atanı ama menemeni ben dondurucuya atıp değil tavada pişirip yemek dışında hiç bir türlüsünü yemem zaten gjklhnngblfıbn:))))

2 0
paylaş
2 yorum
+2

Menemen hiç hazırlamaz kışlık.. İlk kez duydum bunu. Ama bezelye alıp ayıklayıp da koyardık dondurucuya, kışın da yenilsin diye. Onun dışında salça falan da kendi yapar.

2 0
paylaş
2 yorum
+1

bilmem ki bene komiklik bilirim azma genelde annem sinirden kafasını dondurabilir

+3

Annem hiç anlamaz o işlerden yapmaz da. Ben kendim yapıyorum kışın elinin altında hazır kolay yapılabilen yiyecekler bizede kolaylık sağlıyor. Bende ev ortamında temiz yapılıyor dışarıda nasıl yapıldığını bilmediğimiz salçaları falan almaktansa kendim yapmayı tercih ediyorum.

3 0
paylaş

Aradığın bilgi, eğlence ve arkadaşlar burada.

İlginizi Çekebilecek Diğer İçerikler