Fernandobononcini Doğrulanmış Profil
Takip edilen 338Takipçiler 372

10 Mart 2019'a Kadar Yokum...

Fernandobononcini ile bağlantı kurmak için hemen kaydol

Sandıkları terk etmemek güzel ifadeymiş genelde seçimlerde kullqnıkır ama b..

Çok şükür öğlene kadar sayaç durduruldu ve ödülümüzü filan da tez elden alı..

Bereket öğlen olmadan durduruldu yoksa önemli işlerim var ve aklım burada k..

Çocuktum o zamanlar benim zaten maşallah eskiden 18 yaşına kadar uykum sağl..

Sayaç işlemedipi için bitmiş olabilir. Bence kesin bitti. Bir de sürpriz ya..

İkinci elciler var ama genelde onlar da çabuk bozuluyor. En ideali spot çar..

Bir insanın öfkesini kontrol etmesi kolay değildir. Kolay olmadığı için de ..

Yo bence ihtiyaç yok. İhtiyaç olmadığı için de keyfin yerinde ise aç bir Yı..

Kesinlikle ardı arkası yerine siteye belirli aralıklara girilmesi gerekmekt..

Ben en son baktığımda En Çok AP Kazananlar listesine yukarıda işte yenilenm..

Kart numarası banka veya kredi kartının numaralıdır. IBAN Numarası da TR il..

Evet bana da oldu 20 AP 15 ve 30 AP filan geliyor bar tane aslında iyi bir ..

Keşke ben de fosur fosur uyulmayıp 100 cevap konusunu alsaydım ama fosur fo..

Çok güzel olurdu ama bazı cevapları kısa olan üyeler var onların cevapları ..

Sitedeki kazançlar anlık olarak yükleniyor bir veya iki dakikanın geçmesini..

Birincisi adı üstünde uzundur. İkincisi de uzunluğunu geçtim aynı yol bir t..

Bazı müzik türleri insanlara olumsuz etki yaratabilir. Özellikle frekans ve..

14 Şubat çekilişi ne yazık ki daha gerçekleşmedi oöyüzddn kime çıkıp çıkmad..

Maalesef ki ne sayaç durduruldu ne de çekiliş yapıldı. Ne d herhangi bir du..

Sırf soru sormak için soru sormak üç aşağı beş yukarı objektif kriterleri o..

Çok yqzmıyorum ben o kategoriye ama bazen orası da bonus puan verebiliyor b..

Vallahi ne kadar dağıtır bilmiyoruz ama engellemen filan olmuşsa Rework gib..

Şarkıda da dediği gibi Bir gün yine karşıma çıksa ellerimi tutup yalvarsa y..

Evet fark edebiliyor. Bu sesi çıkarabilen erkekler de vardır nadir de olsa...

Bu başlık komikti bak. Biraz sonra başlarlar zaten geç bir vakte aldıkları ..

Daha bitmedi ne yazık ki millet uçtu yarışmanın derdinde bence 15 Şubat'a k..

Canlı yayın hemen konmuyor ama ben geçen sefer 13:26'da başladı diye hatırl..

Yarışma daha bitmedi sayaç devam ediyor. Sayaç devam ediyorsa yarışma bitme..

Ben bilet satılının durmadığını bile fark etmedim. Dursa iyi olurdu tabi. e..

Geçen sefer Ahmetesor canlı yayın çekilişi Facebook üzerinden yapılıyor. Or..

Evet ama hemen yayınlanmaz biraz bir yarım saat filan geçmeli ama daha geç ..

Aynen bacım bende bu soruyu soruyorum. Neden durmuyor bu sayaç. Ben son dak..

Canlı yayını çekiliş için görmek istiyorsan sitenin en altındaki Facebook s..

Özel Tüketim vergisi zaten başlı başına saçma bir şey. Hele de artık özel d..

Vallahi hiç bir fikrim yok ama inşallah durur da haksızlık olmaz.Bence duru..

Evet Neutregena el kremi ve dudak kremi kullanıyorum ben indirim takip edip..

Güler yüzlü biri sayılmam ama genelde güler yüzlü bir maske takınmak beni i..

İş veya okula gitmediğim zaman genelde alarm filan kurmam ben. O yüzden ala..

Öncelikle ormanlık alanda arabam bozulsa korkardım ben haklı olarak. O yüzd..

Daha önce hiç bir dizide yan rol figüran olarak rol alamadım. ama beni Ben ..

Ben de düşündüm bunu .İncelemeleri kategorilere göre ayarlasak güzel olurdu..

Bir incleme başlığı silindiğinde bizim inceleme yorumumuz var ise o başlıkt..

Çocuklara küfür öğreten zihniyeti canı gönülden tebrik etmiyor ve yuhalıyor..

AP cüzdan numaramı ezbere tam olarak bilmiyorum ama birkaç harfin yerini bi..

Allah korusun derim. O çocuk o kadar şımaraa kadar ben neredeymişim. Bana s..

Biftekli cipsi bir iki kere yedim ve çok sevdim. Hangi marka hatırlamıyorum..

Daha önce aquaparka gitmedim. Havuzları genel olarak hijyenik bulmuyorum. a..

Hayvanlar da canlıdır. Vahşi yaşamdan kopartılıp eve hapsedildi ise hapis v..

Aslında Mantıklı bir hareket değil ama senarist Birol Güven Meltem gibi fem..

Dini sohbetlere ara ara katılırım camilerde özellikle ama kendi düşüncesini..

anasının kuzusu bir eş bazen karşı tarafa o kadar çileden çıkartır ya anan ..

Bu sorunu genelde bir sürü kadın yaşıyor. Böyle bir kaynana ile ömür geçmez..

Eşinden sürekli bir şeyler saklayan insanlar genelde güvenilmez olur bu eş ..

Evim çok dağınık olduğu halde kesin bir misafir gelir. Genelde el insanı bu..

Evet devlet sarayı da dediğimiz yer devlet dairesi olduğu için öyledir. zat..

Bence de özellikle son iki yılda faturalar çok fazla arttı. Ayrıca o kayıp ..

Hiç bir fikrim yok hayat bu bazen sen istemeden de olsa torpil yaptırmak zo..

Çünkü herkes bir gün torpille bir yerlere girebileceği ümidini içinde barın..

O eskidenmiş artık süveter kullanmıyorum. Terletiyor zaten genelde. Ama baz..

Youtube'da ilerleme sonsuzdur. Sponsor olmadan da ilerlenir aslında çok müt..

Pizzzayı pizza yapan mozeralla peyniridir. Mozerella peyniri olmadan o pizz..

Bazı cevaplar kısa geliyor ve kategori farkı var ondan olabilir. Bazı cevap..

Hande Makbule Özyener olur kendileri. Çocukluğumdan beri tekerleme misali b..

Yemek seçem huyum pek yoktur. Ne bulsam yerim yarı pisboğaz biriyim. Böyle ..

Aslında doğru bir şey değil ne yazık ki o orada kurutulmak için değil en ni..

Nedense bazen bazı üyeler bir soru soruyor görmüyor benzerini soruyor ya da..

Soru cevaplar iken kısaltma kullanmıyorum. Cevap sayısı bonusu ve normal ce..

Ne kadarı Kazançlar sekmesindeki muhasebe cetvelinde Bonus şeklinde. geneld..

Geçici ban demek geçici süre ile 1-2-3-7 gün gibi sürelerle hesabınıza eriş..

Vallahi tam anlamadım ama benim temennim bu gece bitmesi ne t bir açıklama ..

Önceden yapılabiliyormuş galiba ama referansı olmayacak birbirinin. Öyle de..

Bence AP kuru artar ise kısa sürede 0.001 ya da 0.002 olarak artar. ama AP ..

Çekiliş bir tane program var bize biletleri veren rastgele onun çekiliş kıs..

Çekilişler yayın şeklinde canlı olarak Ahmetesor sitesinin Facebook grubund..

Millet cevap yazma bonusunun derdine düştü de ondan. Cevap yazmak daha kaza..

50. cevaba gelmiyor. 50'den fazla uzun ve geyik kategorisi dışında yazdığın..

Ne güzel o kadar biriktirebildiniz demek. 20,500 AP var ise yüzde beşten ya..

Buradan iki kez 7 Ocak ve 13 Şubat tarihinde ödeme aldım. bu ödemeleri alm..

Çekiliş daha yapılmadı ama uyanıklık edip sorusu önceden açılmış sanırım. B..

Bulgur pilavının yanında çok güzel şeyler içilebilir. Ayran içilebilir ki y..

Kesinlikle 40 gün ömrümü yedi. Birer hafta ara ile 25 günlük yarışma bile y..

Hangi yarışmaya çekilişe demek istedin sanırım. Ama yarışma bitimine diyors..

Geçen sefer ertesi gün değil bir sonraki gün mü ne durmuştu. Bence 00:00 da..

Kesinlikle gece saatinde bitmeli. Haksızlık oluyor yoksa alacağın ödül düşü..

İnceleme yorumunu en alttan güncelleyebilmek mümkün en alttan. Ama inceleme..

Evet birkaç.arkadaşıma tavsiye ettim. Gelenler de oldu gidenler de. Şu an a..

Evet bazen bağlantı gidince çıkıyor. Bende de sık sık oluyor. İnternet gidi..

Benim üyelik tarihin 8 Ekim 2018 tarihi idi boya olmuş. 4 ay olmuş şubat 20..

Ben soru cevaplamaya daha çok seviyorum. Ben soru sormayı çok beceremiyorum..

Ben Dante ve EsraEcem biliyorum bir. Önceden Sankiben ve Warum vardı başka ..

Şimdi kategori seçmesi filan bazen imkansız derecede zor. Hangi kategoriye ..

Kullanıcı adınızı değiştirme imkanı yoktur sitenin nedenini tam bilmiyorum ..

Bu açıklamada analadıpımız üzere seviyor sorulara verilen cevapların kalite..

Sırf para içen burada değilim. Öyle olsaydı. 8 Ekim'de üye olup 7 Ocak'ta ö..

Kesinlikle profil yayınları kişisel alanıdır. Dileyen dilediğiniz paylaşabi..

Başlığı okur iken bile çok güldüm dersem yeri. Ama site artık ayarladı gör..

O dediğin çok mantıklı değil. Bilgilerimiz yani telefon numaralarımız alsa ..

Cem Yılmaz'ın Zeki Müren De bizi görecek mi sorusuna benzedi. Aynen o da bi..

Yanıt vermek daha kazançlı. Sorulara verdiğiniz cevaplarla bonus AP kazanma..

Ahmetesorda bu istatistik analizi daha ayrıntılı olsun isterdim ben ama bir..

308.002.500 olsun :D..

Başkasına da ait olabilir. Yaşı küçük olan üyeler anne ve babalarının veli ..

Bence fazla bile. Ben Trivia Crack gibi az kategori olması taraftarıyum gen..

Soru sorup cevap verip inceleme yorumu yapıp. Beğeni alıp sorunuz artar ise..

Asla öyle bir şey yapmam ben her aşteyw farklı şifre koyarım. Hele de o kad..

Ben ödeme alabilmek için siteye geröwk ad ve soyadımla üye oldum. Zaten öde..

Bence Ahmetesor sitesinden fenomen çıkacak olsa bu kişi BEN olmalıyım derdi..

Minimum ödeme limiti vardır. Bu limit ben siteye üye olduğum zaman 100 TL k..

Ben kazançlarını bağışlamak istesem açıkçası elden bağışladım. Bu TEMA vakf..

Benim en son 16 Kasımda 37 TL idi 18 de olabilir. Sonra Ahmetesor Puan sist..

Bunlara nostaljik takılayım dedik ama 3 TL vermesi teknik olarak mümkün değ..

Vay canına geçmiş ödeme konusu buldum. Yalnız 60 ve 70 TL şeklinde galiba i..

Soruyu anlamam uzun sürdü ama dediğin gibi olması iyi olurdu. En azından kö..

Bence de en azından sitenin kötü reklamı yapılmaz böylece. Ben siteye üye k..

Dün Dündar bugün bugündür. Bence bir on altısı filan olabilir. İnşallah 23 ..

Ahmetesor sitesinin kazanç algoritması machine learning ve yapay zeka seo i..

Bence iyi olmaz. Ne gerek var uzun cevapların bonus verdiğini bilmeyen üyel..

Yok be iyi olmaz. Ben kalmadıkça çıldırırım. Tek kelimelik cevap veren Adam..

Ne geri sayımı ayın onaltısondan on yetisinden önce kapatmayacaklar gibime ..

Evet aldıran şansın düşer. İki bilet de bilet başı dörtte biri üç bilette b..

Seni bu kategorilerde görmek isteriz @hayal-et ben Show tv'de denge geldikç..

Aynen güzwlmolurdu ama nakit ayarlaması Fila sıkıntı okur yarışma yığılmala..

Kur değişebilir değişmeyebilir orasını bilemem ama kur düşmesini herkes gib..

Bugün dün olur diye. Tarih soruları coğrafya soruları eğitim kategorisinde ..

Bu ödeme şekli kısmında kendi banka hesabın aparatı istiyorum kısmı var. Or..

Bu hani bağış sekmesinde banka hesabıma ödeme almak istiyorum kısmı var onu..

Evet 500 cevaba 500 puan geliyor. @Cherubgirl arkadaşımız 663. Uzun cevabın..

Ben de genelde ortalama o saatlerde alıyorum. Ama daha geç saatlerde alanla..

14 Şubat yani bugün 23 59'da tam saatinde yapılsın ya yarın ola hayrola yan..

Dünden beri bakımda. O yüzden bonuslar filan düştü biraz. Ama benim gibi sı..

Dediğiniz öneri bu arttırımlı AP iyi olursun ama bu sefer de bonus AP kısıl..

Biz de en az senin gibi merak ediyoruz ama ben en erken mart ayının üçüncü ..

Kendimizi engelleyemeyiz ne yazık ki. Öyle bir şey varsa da sistem hata ver..

Bu ödeme ayarlarında banka kartına ödeme istiyorum tarzı bir seçenek var ba..

O dediğin bence teknik olarak imkansız. Çünkü sitede engelleme yaptığın zam..

Çekiliş için heyecanlı değilim. Çıkarsa çıkar çıkmaz ise çıkmaz. Bence duru..

Herhangi bir yanlış harekete mal vermemek için. Yanlışlıkla aileme bak bazı..

Er ya da geç makul ve rol olmayanlatına geliyordur diye tahmin ediyorum. Am..

Ben açıkçası çok yapan görünce serbest herhalde sandım. Ben de iki tane sor..

Siteye 8 Ekim 2018 tarihinde üye oldum. İlk Ödememi 7 Ocak 2019'da aldım. İ..

Evet kendi banka hesabıma istiyorum diye bar seçenek var işte o seçeneğe iş..

Nrn genelde 110 cevaba ortalama 600 AP kazanıyorum nunoran düştüğü için gün..

Gece 00 00'a saarlwe kalmış sen şimdi hediye mi soruyorsun şimdi. Kusura ba..

Zannetmiyorum daha yarışma ödülleri var. Kur değişikliği genelde yarışma bi..

Kalmaz mıyım kaç defe. Hatta kız kardeşimin doğduğu güm teyze kızları ile b..

Tinky Winkie, Dipsy, Lala Poo ATV ekranlarında yayınlanan dizi program. Kız..

Çarpık özgüven anlayışımızın yüzünden olabilir. Şöyle ki özgüveni olan insa..

Resimle vermek istediğin mesaj çok net olmuş ama evlilik bir akittir. Ve üs..

Avrupa'da bu vücut tüylerini aldırmayan kadınlar var. Onların bağlı olduğu ..

Yılda ortalama üç çift ayakkabı alırım. O da Flo Outlet 3 Al 2 Öde kampanya..

Teknik olarak imkansız değil mi zaten. Ayrıca çok kötü bar görüntü o hem ka..

Dedikodu dedikodu demişler. Genelde ilk söyleyen er ya da geç bulunur. Yüzü..

Ben kendimi yakın hisaermiyorum. Boya tutucu kullanma özürlü firma kendisi ..

Evet girdim gittiğim spor salonuna vardı İstanbul'da. Ama çok öyle matrah b..

Jyoutube'da bulunuyor. Ben belgeselini seyrettim youtube'da. Japonya intiha..

Vallahi elim kolum bağlı olacağı için hiç bar şey yapmazdım. Şanssız biriyi..

Ara öğün yemitorum. Çünkü ara öğün yapar iken abartıyorum ben genelde. O an..

Seyirci olarak ben bilmem eşim bilir programına kafılmıltım 25 25 50 lira k..

Benim de donuyor ama beş on Saniye sonra geliyor. Önceden bir beş on gün ön..

Zannetmiyorum bütün atarilee hurda oldu çalışan edeni bile aradan bulamazsı..

Ben internet kafede oyun oynamam. Daha önce de hiç öyle merakım filan olmad..

Marina Antoinette'i giyotinde kurtardı mı 400 odalı Versailles Sarayı. Beni..

Dediğin imkansız ben ömrü hayatomd açocıklu evin düzenli olduğunu görmedim ..

Tatbiki de evi temizlerdim. Ev daha önemli arabayı herkes görmez ama alan y..

Yürüyen merdivenlerin de bir adanı vardır. İnsnaalr daha yürüyen merdivenin..

Bu konularda Godoş Ekrem diye tabir edilen insan gibi rahat olmak lazım ned..

Evet tabi arıya da bana da yazık oldu ama yapacak bir şey yok tabi. Hatta i..

Artık tarım ülkesi değil de başka alanlarda öne çıkmamızı gerekir belki o g..

Toplumun kaidesi olmuş bilmiyorum demek artık bizim insanımız kibirli ve ço..

Cevaplar belirli bir uzunlukta olmak zorındandır ondan olabilir. Yoksa nede..

Ne yazık ki istatistik olarak belirli bir sayıya kadar soru ve cevapların l..

Şikayet edildiği zaman fark ediliyor. Şikayet olmaz ise moderatörlerin kont..

Benim şahsi görüşüm sorular özellikle hatalar vardı ve kusurlu yanlış daha ..

Ülkemizde yabancı dil önemli. ama dünya genelindeki çoğu ülkede daha önemli..

Matematik egzersiz gibi düşünmek lazım annem resmen bana döve döve öğretti ..

Bazı sahneler gerçek özellikle sanat filmlerinde bazılarında zaten Hollywoo..

Bana da o saatlerde yapıldı 12:53'te gördüm bildirim geldi direkt ama . öde..

Ben sinemada bir şeyler yemekten hoşlanmıyorum açıkçası. Ama sinemada bir ş..

Seyretmeyin öyle filmleri vicdanımıza oynuyor resmen. Ben çok etkileniyorum..

Her ne kadar bir Avrupa Yakası Yalan Dünya olmasa da izliyoruz. Ama o eski ..

Ben o filmi seyrettim gül gül öldüm ya resmen. Üç film var üçünü de izledim..

Ben düşürmedim çok şükür de çevremde ne yazık ki salaklıktan cep telefonunu..

Gratisi sevmeyen kız ben duymadım. ama zenginler sevmiyordur kesin. O da bi..

Tatlı Dillim filmi 1972 yapımı diye hatırlıyorum. Filiz Akın ve Rahmetli Ta..

Kendisi aslında bir köy öğretmeniymiş önceden fotoğrafları filan var. Türk ..

Vallahi dediğiniz gibi ben de tesadüf eseri bilgiler sıfırlandığı zaman far..

Benim zombiler karşı hayranlığım yok ama olanlar var bir sürü neyse ben onl..

Mola tesisleri ne yazık ki çok pahalı mekanlardır. Hem yemekler kötü ve bay..

Hatta bar atasözü de vardı bu konu ile alakalı. Akılsız dost en tehlikeli d..

Ödemeler için belirli bir gün mevhunu yok. Sadece ilk iki hafta içinde yapı..

10 soru sorup 150 minimum altı yedi satırlık cevaplar vermek lazım. Anca o ..

Aslında bu durum belirli ve mantıklı amacı var. Sen git engellesiğin kişi i..

Evet 1700 AP filan olunca çok fazla oluyor açıkçası. Belki site yeni bir şe..

Ben bızıklayarak fark etmiştim. Ama ikinci kez tekrar seçtik galiba. Bana ö..

Yin ve Yang'ın felsefesi ve senin genelde nereden baktığın ile alakalı bir ..

Vallahi ikisini de olmak istemezdim. İki meslek de zor meslektir. Biri dağd..

Tabi milyonluk yani milyon üyeli uygulamalar kadar tanınmıuor ama nerede is..

Bir hafta önce 15 AP aldım. Çok bonus vermiyor o kategori hatta bazı cevapl..

Üç ay filan oldu galiba sitede çok aktif göremiyorum sizi ödeme dönemlerind..

A grubu kadrolar öyledir genelde. Uzmanlıklar genelde biraz daha yüksek maa..

Retnmen'in derdim olsun şarkısı hakikaten derdimiz oldu şarkı her yerde kar..

Hesabın kapatılması kötü bir şey tabi. Kimse başına gelmesini istemez böyle..

Evet ben aldım açıkçası çok şükür iyi de oldu benim için ama geldiği gibi t..

Ben bugün geyik ve sohbet güncel gibi kategorilere çok cevap yazdım o yüzde..

Ego tatmini başka hiç bir şey değil. Madem ego konusunda sıkıntılı bir bire..

Ben açıkçası yenilik bekliyorum o bölüm için. Çünkü bazı başlıkları görüyor..

Bence bu sorduğu sorunun net bir csvabınınaite beşe bilmiyordur. Benç Mart ..

Bu tür haberlerin içeriğini iyi okumak lazım genelde çünkü sıkıntı olabiliy..

Ben suda çalkalıyorum çünkü ister istemez üzerinde ilaç kalıntısı oluyordu...

Ahmetesor sitesinden başka siteye takılmak için ne yazık ki fırsatım kalmad..

Bu galiba bir önlem hani bir sürü yumurta hesap filan var ya para ile takip..

Bence güzel bir uygulama olurdu. Belçika'yı bu konuda takdir ediyorum. Bizi..

Kesinlikle doğru değildir. Televizyon izler iken yemek yedirilen çocuklarda..

Vallahi ikisi de değilim. Ki dediğin gibi tatilci türü de ilk defa senden d..

En azından cezanın nedenini öğrenmiş oldun. Bunda bir şey sonuçta. Genelde ..

Sitenin Google Adsense aylık reklam gelirleri aleni zaten bakılabiliyor. Am..

Haklısınız sebebi söylemelidir. Diğer türlü bir sürü üye kendi açısından sı..

Görüş kategorisi o amaçla kullanılıyor zaten. Sizcd ne yapmalıyım bu konuda..

Ben nedenini bilmiyorum ama siteye 8 Ekim 2018 tarihinde üye oldum. İlk Öde..

AP değeri artsa çok güzel olacaktır tabi. Ama eskisi gibi 0.013 TL olması ..

Bana da öyle geldi ben en yüksek meblağdan en alçak meblağaya kadar biliyor..

Benç eklendi sorularına cevap verdiğin için değil de teknik bir hata filan ..

Genelde teknik konular oluyor diye biliyorum. Şöyle ki banka bilgilerinde i..

En sanki duyuruda baktım evet ödemeler bitmiş. Geçici ban ve kalıcı ban cez..

Evet senin ipin çok yüksek olacak bu meblağ yani ortalama bir öğrencinin bi..

Bence de çok güzel olur. Ama site bu kadar çok analiz yapmak istemiyordur ç..

120 ile 130 arasında alırsın. Bugün geyik ve sohbet kategorisine cevap yazd..

Geçmiş olsun bacım çok üzüldüm. Ben iki defa aldım bir kere bir gün bir ker..

Gelmiyor sadece cevap sayısı bonusu olarak geliyor diye biliyorum ben. Başk..

Güle güle harca. Hatırlıyorum bu ilk ay başı 0.016 TL kuru ile bozdurduğun ..

Vallahi çok güzel olur ha bir sürü gider yeni kıyafet aldırırım. Pahalı olu..

Seviye otomatik olarak artıyormuş artık. Eskiden ben el ile yapıldığını düş..

Evet ya sorma 100 AP 1.3 TL ediyordu iyiydi. Aslında ilk etapta bu Aralık b..

Site ile iletişime geçin genelde her ay bir iki üyeden sıkıntı çıkıyor. Mes..

Hayırlı olsun bacım da bence sen kurun en az bir 0.004 TL olmasını bekle de..

Sanırım Cherubgirl biraz bahsetmişti. biz çok şikayet ettik demişti. Demek ..

Tebrik ederim bol kazançlar dekont filan paylaşsaydınız keşke yeni.üyeler i..

Tebrik ederim siz geçen ay ödeme almış mıydınız? Miktar biraz fazla bir ay ..

Demin duyuru yapıldı e posta doğrulaması yapmayan geçici ban ve kalıcı ban ..

Ben başarılı olacağını düşünmüyorum. Çünkü son 20 yılda merkez sağ ve merke..

@yeşilin_kızı tebrikler iyi kazançlar... Sen de benim gibi 100 TL olmaya ne..

@zorlucevdet tebrikler ödeme aldığınız içen darısı nice ödemelere... İyi gü..

Bizim burada Metromarkerket yok bu biraz il dışına çıkar iken vardı alışver..

Aynen bence paylaşması lazım ki diğer özellikle yeni üye olanlar sitenin öd..

İyi hadi tebrik ederim ne kadar ödeme adınız inşallah iyi bir ödeme filan a..

Aynı banka olduğuna internet havalesi yapmış. Güle güle harcayan iyi günler..

Bekleye bekleye bir hal olduydum... Ama çok şükür Ahmetesor Ödememi aldım. ..

Ahmet Bey sürpriz yapmayı sever. Küçük tatlı sürprizler onun huyludur. Ben ..

Galiba 14 Şubat Sevgililer Gününde hediye olarak alacağız. Üyeler sitenin s..

Bence olmaz psikiyatrisler için. Ki sorunları olsa birer Defter olurlar yan..

2000 TL olsun benim olsun. Ben çok stres yaparım ne zaman gelecek ne zaman ..

Erzak dolabından gofrerini suyunu bunun hazır edersen yakalanmazsın hazırız..

Geçici olarak hesabının kapatıldığını girdiğiniz zaman anlarsınız. Böyle en..

Bilmiyorum ama herkes uğraştı. Ben şahsen sırf kazancın artsın diye ki nite..

Değişik reklamlar Google Adsense kaynaklı değilse evet gelirlerin arttığı a..

Ben sana gönderirim bacım birinci olurdun. Ama ne olur bilmem ama iyi bir ş..

Cidden öyle miymiş ben nun bilmiyordum ben 14 Şubat saat 00:00'a bitecek sa..

Evet dikkat ediyorum genelde doğru kategoride sormaya çalışıyorum ben. Hatt..

Vallahi değişip değişmemesini bilmem ama iddia ettikleri cevap sayısına yak..

Evet ya o kategoriyi bilmiyorsun madem niye açıyorsun. Amacına göre kullan ..

Ödeme talep edenler olarak hala bekleyişteyiz. Ama ne olur bilmem önümüzdek..

Galiba yok biri dün çok sevdiğim bir üyeye gerizekalı diye hakaret etti. Şi..

Ben sade ve sadece bir kişiyi engelledim Maviş49 adlı üye. O da sahte çekil..

Bazen oluyor genelde elliden sonra hatta ben cevap sayısı bonosu bekler ike..

Bazen oluyor. Bazen düşünüyor bir versem mi vermezsem mi diye sonra vaz geç..

Ödeme alan yok var ise de şayet bilmiyoruz çünkü herhangi bir ödeme dekontu..

Dışarı çıkar iken yanıma şarj aleti alırım almasına da bir de şu powerbanki..

Tebrikler an itibari ile bu bonosu o kadar uzun cevaplarla alabilen tek üye..

Ben eskiden çok kahve içerim şimdi çay içiyordum boya. Bence çay daha iyi o..

Ben renkli gözü daha çok seviyorum ama siyah ve özellikle kahverengi göz re..

Vallahi hiç bilmiyoruz ben açıkçası alamamana çok üzüldüm 500 cevap sayısı ..

Bugün imcdleme yaptığım için bilgisayardan girdim boya ama şu an telefondan..

Bir kere aynı fiyata iPhone ile Samsung marka telefonların özellikleri aynı..

Bazen geçmişte yaptığım ve yapacağım işleri erteleme neden oldu. Ama bar şe..

Bence istediği şeye ulaşamadık. Geçen sefer ki fiyatı aynı ve şeffaf olsayd..

Arz talep meselesi tabi basit bir arz talep meselesine indirgenemez tabi am..

Ben ikisini de sevmiyorum. Burger King at eti ki etin kokusu bir değildik M..

Ben ondan önce 99 YTL kadar bir ödememiz var onu bekliyorum. Ona daha sonra..

Bu 14 Şubat niye bu kadar abartılıyor elin papazının ölüm yıldönümü filan s..

Ev yoğurdu hem daha lezzetli ve maliyeti filan daha düşüktür. Yaklaşık 3 TL..

Akıllıca bir hamle olmuş bence. Benim seyrettiğim bir dizi vardı. Dizide ka..

Kesinlikle ben deneyeyim dedim bir ama bazen vermiyor vermiyor verirken de ..

En son baktım 570 olmuştu çok zormuş 600 cevap bonus puanını almak. 600 olm..

Kanserin tedavisi zaten bulundu ilaç şirketleri bu durumu insanlardan gizli..

Değişiyor doğrusu ama ben çok sıkılıyorum hemen ya. Hiç canım filan istemiy..

Ben TUİK verilerine hiç bir zaman güvenmedim desene dört buçuk milyona yakl..

Fazla olur tabi site de bunun farkındadıe kesin düşünsene bu ay biriktirin ..

Bir sorunun aynısını sormak mümkündür. Kelimenin yerleri değiştirirsin harf..

Evet ya abuk sabuk sırf arkadaşı çok diye popüler oluyordu o sorular. Bir d..

Bilmiyorum geçen gün ben de kullanıcı adını filan yarattım sitede hiç bir ş..

EsraEcdm ve Dante adlı moderatörlerin bahsettiği için sanmıyorum ama bir 60..

Günlük ortalama 650 civarı AP filan kazanıyorum istesem de daha fazla AP ka..

Büyük çiftlik olacak ve sürümden kazanman lazım. Şöyle ki bazı büyük baş ha..

Biz yok yok az diye konu açtık. galiba bugün sana var bize yok. Ben o yüzde..

Evde kalmış kızlar için kullanılan amiyane bir ifadedir bu ifade bu sözle u..

Yarışma bence de gene kırk gün sürer. ama randıman olmaz bu sefer de. Çünkü..

Evet ben yeşillik olsun diye arada geçiriyordum ama bugün burası soru ceva..

Atabey27 olabilir. MCcilek oalbilir. gürcan var. cherubgirl var onlar filan..

Alışmış kudurmuştan beterdir diye bir söz var. Buraya alışmış adam kendisin..

Vejeteryan beslenme bana uygun bir şey değil ne yazık ki. Vejeteryan zor be..

el açması olan börekler güzeldir. ama biz sebze olarak çok karıştırmayız ge..

Erişte çorbası da güzel olur içerisinde eriştenin yumurta olduğuna biraz te..

Yeşil çam kozalağı metodu var. Ama her türü olmuyor kozalağın. bir de piram..

Olağan evlenme yaşı on yedidir ama ailesinin izni ile evlenebiliyor. Olağan..

Biz merak edip denedik annemin bir kek kalıbuçı vardı normal böyle yuvarlak..

Bence de iyi olur aslında emekleri filan zayi olmaz o kadar 500 tane uzun c..

Mümkün Meaala cherubgirl adlı üye o kadar kazanmıştı. O da ödüllü sorular i..

Mesaj almak istemiyorlardı ondan bir de mesaj ücreti şöyle ki herkes cevap ..

Millet geyik filan dinlemiyor cwvaplara yöneldi. En düşük 900 bu da günlük ..

Farklı kişilerin kazandığı jeton karşılığı satılan bir çekiliş fena olmazdı..

Dün de öyleydi sen gene iyi almışsın ben iki yüzlerde filan kaldıydım .Verm..

Bence de en çok kazananlar listesi her ay değişmelidir. 30 günlük 7 günlük ..

Bence başlangıç tarihi o kadara kalmaz ya. Bu ay bir kısmını filan ödeyebil..

Ben sponsorlardan para alamadıkları kanısındayım. Yani para alamadığı zaman..

Ben bu aydan biraz yüksek miktardan alçak miktara doğru ödeme yapacaklarını..

Bence yoktur inmkansız yahu düşününce beş yüz cevap en az 1000 - 1200 dakik..

Ben de düşündüm aslında güzel olurdu seviye bonus AP sistemi iyi olurdu üye..

Gelmez be ama Chrubgirl arkadaşımız yarışmalardan kazandığı il eğer 0.013 ..

En çok para kazanan Enes Batur filan olması lazım ben daha fazla kazanan du..

Bence çok bir etkisi ilan yok olsaydı dün ben çok kazanırdım ama vermedi ya..

Kesinlikle Hayal-et bacıma katılıyorum ya da alt sıralardaki kişiler almalı..

Genelde örnek gösterilen kişi odur. Zihin sarayı bir tür hafıza yöntemidir...

Oturma odası ve kıraathaneler daha çok başka da bilmiyorum öyle özel bir de..

Hiç bir kapitalist sistemde indirim ve kazanç diye bir şey yoktur. Düşük ka..

Ben kazandım ama çok az ne yazık ki. Sorular filan çok bonus vermiyor maale..

Ben açıkçası bu sene termal içliklerimi yenilemek filan istemiştim. Geçen s..

Ben açıkçası bazen cevap sayısı bonusu duasına çıkıyorum özellikle geç kald..

Düşse bile dolar avro gibi döviz kurları gene çıkar Türkiye'nin uluslarası ..

Kayıp kaçak bedeli alakası olmayan tüketiciler olarak bizler ödüyoruz bak s..

Yukarıdan öyle emir almış olabilirler. Çoğu insan gibi onlar da bazen işine..

Benim başıma geldi. İnternet hızım bazen mobil internette daha yavaş oluyor..

Kredi kartı ile AP satın alan üyeler vardı. Bir tanesi 35 000 AP 130 TL gib..

Görür görmez reklam sandım. Bir Tl bile olsa gitmezdim ben insanların öyle ..

Benim çevremde ne yazık ki sürüsüne bereket. Genç yaşta sinir hastası oldum..

Bir ara çoktu. hatta sonradan gelip paragraflarca cevap düzen vardı. Kendim..

Evet genelde veriyorlar cevap filan. Mail yoluyla da aldım ama bir yere kad..

Daha gün bitmedi. Saat erken ama Saat dörtten sonra da gelmez diye bekliyor..

Köküne kibrit suyu diyorum. bu neyin pisliği sapıklığı yahu. Yokluk ile ter..

Hangi anket bu biz daha önce dördüncü beşinci hatta üçüncü olmuştuk bu list..

Evet benim de başıma geldi 74. cevapta aldım. Bazen o sayaca çok güzel iyi ..

Ben de açıkçası bir yirmi beş kişinin kazanmasını isterdim ama 20 kişilik l..

Bir gidemediler kurtulamadık misafirlik dediğin bu kadar uzun olmaz. Bitti ..

Mantıken doğru 2 buçuk ay demek seçim ve seçimden kısa süre sonra demek. De..

El mecbur demek soğan filan alınacak inşallah ileriki yıllarda alma durumu ..

Daha öğlen yemeği yemedim biraz grip filan olmuşum gribal enfeksiyonumdan ö..

Eskiden di o işler daha fazla AP kazanmak için yol filan kalmadı herkes gib..

Benden farklı dinden biri ile evlenmek istemezdim. ama anlaşırsak neden olm..

Moda göre müzik dinlemem ama bazı incelme başlığı açıp ilk uzun yorum yazdı..

Matematiksel işlemi kolay olsun diye muhtemelen. Bazen de özellikle hacim s..

Kendinden on yaş küçük ise görünüş olarak sıkıntı vardı sadece çiftlerin ..

Bence aşk filan hepsi yalan öyle bir dünya filan yok. Gerçek aşk sadece yaz..

Şimdi şöyle olacak havuz mantığı ile olacak ödül miktarı/ toplam birim mikt..

Sayaçlar kafayı yemiş diyorum özellikle inceleme kısmı hadi dedim bari sevi..

Kesinlikle ne yazık ki gündüz saatlerinde giren çok olduğu için baya bonusl..

Bu kadar sık girmem doğrusu site de bu durumun farkında o yüzden kazanç kıs..

Aynen öyle birkaç gündür ben geceleri siteye filan giremiyorum açıkçası o y..

14 Şubat çekilişinden sadece 1 adet bilet aldım. Çünkü iki bilet alırsanız ..

Evet ben de fark ettim sorular çok AP kazandırmıyor herkesin derdi benim gi..

Yarışma sonrası boşluklarda genelde ilgi birkaç üye dışında azalıyor ne yaz..

Ben de ödeme alamadım. 12 Şubat belki öğleden sonra başlar. Birlmiyorum ama..

Mülakat dediğimiz şey aslında gerekli bir şeydir. Genel itibari ile bütün m..

Derdim oldu şarkı hakikaten kahrolsun resmen ya. Ben daha çok Veysel Zaloğl..

Saçlarını çok sıkıntoplarsan başınız uzun vadede ağrı yapabilir. Saç derisi..

Yürü ense taşını görelim ağzının pqyımı adın yaptığımız münakaşa çok uzadı ..

Hırs ve azim arasında elbette fark vardır. Hırs iki başlınyılan gibidir bir..

Bir iş ve duruma kalkışırsın iken yapacağın işmoluş bildiren eylemlerde akı..

Kaçıncı cevqpta aldın gene. Dünden önceki gün 136 cevaptan alamayan Bodrum ..

Aynen ben de gülerim bazen bana da denk gelir öyle tipler var böyle tipler ..

Annem güzel yapar içerisine havuç filan da atar. Hatta bal kabağından bile ..

Aynen öyle iyilik yapıp denize atıyoruz. Şimdi şöyle iyilik yap ve karşılık..

Ben çok seviyorum hatta bir ara Pagan folklor filan da dinledim. O derece m..

Tek tanrılı dinlerse Allah yanda Tanrı kavramı kusursuzluğuna ya da mutlaki..

Bunu ben de yapıyorum bazen ama dikkatli filan olmak lazım koku yakın ise y..

Bulanık bir suya gire iken herkes tereddüt eder o yüzden de girmek istemez ..

Köpek balıkları her şeyi yer ama bazı şeyleri hazmedemez içinde kalır sadec..

Evet korkutucudur ama insanların öldürdüğü köpek balıkları yıllık 4 haneli ..

Hakikaten bu dünyanın çivisi çıkmış oğlu yaşındaki adam ile nasıl beraber o..

Aynur ve onun sarıkelebekelif arkadaşımızı aratmayan soruları yine. Cinsel ..

Bence Netflix en iyisini yapıyor oh mis yani. 10 bölüm çek millet arka arka..

Ocak ayında yanlış hatırlamıyorsam dört günlük bazen de beş günlük fire ver..

Mirmik bence sen cevap sayısı bonusu olarak biraz şanssızsın. Genelde 12 13..

Aynen ya trivia crack tarzı filan yarışmalara olabilir orada cin koyuyorsun..

Geçen sefer bir iki.gen filan geçmişti galiba. Ben. Yanlış hatırlamıyorsam ..

Tipin yerini öz güven ile doldurdukları için olabilir. Ben de kendimce pejm..

Bir soruya ben kolay kolay dislike atmam. Ama eğer o soru kişilik haklarına..

Neler neler denedik hey gidi hey... Bazıları işe yaradı ama machine learnin..

Site aynı kategoride arka arkaya soru sormayı engellemez. 4 milyon cevaba 4..

Ben takip ile çok uğrqşmadım ama takibe takip genel prensibin genelde beni ..

110 küsür cevapta alamaz isem şayet yazıklar olsun derim. Şöyle ki bazı üye..

Evet biraz bağımlılık filan yapıyor açıkçası bana. Nedenini bilmiyorum ama ..

Sabah eekekn saatlerde gece geç saatlwede kişi başına öğlen bonus miktarı d..

Hareketli reklamlar filan var sürekli sayfa yenileme sayfa aç normaldir hat..

Ben 150 AP konusu alana kadar geçen sürede genellikle 600 AP sırf cevaptan ..

Yarışma 35 hatta 36 ve bir sonraki Günü filan da alıyorlar 37 gün torna mı ..

Yayınların anasayfada gözükmesi bence iyi bir şey. Ama yayın olduğunu bilip..

Bizi engelleyenleri göremeyiz ama premium üyeler kendilerini engelleyen üye..

Premium üyeler kazanç listesini 200 kişiye kadar görebilirler açıkçası ama ..

Ödemeler yani 11 Şubat 2019 Pazartesi günü başlamadı. Darısı 12 Şubat Salı..

Beni moderatör olarak düşünen biri daha çıkmadı çok şükür ama mod zannedilm..

Bence de üyeler arası bir bakiye gönderme olsa iyi olurdu. Şimdi bakiyenize..

Çok cevapsızlar listesine otuz kere otuz beş bin elli cevap yapar listeye 2..

Bu siteden kazanılan para helaldir çünkü emek veriyorsun AP kazanıyorsun ka..

Site ödeme yapıyor demek için ödeme dekontu paylaşır. Ben ödemesi bu ay ald..

Ben sana git de üyeliğini kapat diyemem açıkçası. Ama kur düşüklüğü herkes ..

Ekonomik kriz söylemi bile o ekonominin gidişatını kötü etkiler. Bu yüzden ..

Barack Obama özellikle dünya sorunlarında özellikle başkanlık yaptığı ikinc..

Donald Trump iktidara gelir iken Amerika Birleşik Devletlerinin Kurucu baba..

Ödeme talebi vermişsin ve zaman geçmiş sürekli haliyle herkes tedirgin olur..

AP değeri artar ise siteye bütün üyelerin ilgisi artar. Ama bilmiyorum hem ..

Bu ay site için sıkıntılı bir ay yoksa kuru dörtte bir veya beşte bir gibi ..

Minibüs tabakhaneye mal mı yetiştiriyormuş ya. Adam yayalara yol vermiş ki ..

Sen poşet sorularını görmedin herhalde kabus gibiydi. Tamam ben de paylaştı..

Ben yaklaşık on yedi yaşından yirmi beş yaşıma kadar Bioblas mavi renkli ku..

Ben yıllarca Bioblas kullandım yüzde elli bitkisel birmürün ve Vatan Kozmet..

Ben kullandım ve gayet memnun kaldım. Ürün yüzde doksan bitkisel ve saçları..

Alexandrite yerine buz daha iyi. Hangi bölge için yaptırdığını da önemli sı..

Açıkçası bunu bir kadının sorması ve medeni cesaretini gerçekten de tebrik ..

Ulus Devlet'in aşınması ve zorunlu askerliğin Kısalması ya da ortadan kalkm..

Hangi üniversiteyi kazandığın önemli. Bir de marka değerini iyi kullanmak a..

Okuduğunuz üniversitenin de ehemmiyeti olsa da özellikle iktisat fakülteler..

Vatka iki amaçla kullanılır birincisi yakaların kabartmak için kullanılır. ..

Vallahi sarıkelebekelif gibi bir trol hesap açmak istedim. Bazı sorularına ..

Ben yıllarca mavi ve gri tonları gitündim. En fazla çocuk iken kırmızı giym..

Ben daha önce Gani Müjde'nin kaleme aldığı Harem dizisinde jenerik olarak d..

Erkek Modasında geçen yazdan bu yana hatta 2017 baharında bu yana kamuflaj ..

Siyah etiketli tekstil ürünleri genelde markaların kaliteli ürünleridir. Üs..

Ejder meyvesi denir. Tropikal bir bitkidir. Akdeniz ikliminde de yetişir ge..

Ticaret daha çok kazandırır. Ama riski daha fazladır. Borsa prensibi olan b..

Doğum esnasında artık sakinleştirici iğne filan yapılmıyor mu... Ben öyle b..

Ben zaten katıldım ama çok premium özellik kullanmıyorum ve mevcut özellikl..

Birincisi bu aksesuarları her erkek ve kadın taşıyamaz. Mala kısa saç her k..

He ray olmasını istemem açıkçası buna can filan dayanmaz gene gide kırk gün..

Benim seviyemde çok şükür bu ay düşmedi hatta bir seviye kadar da sevişme a..

Site sanırım her ay seviye gerekliliklerinin güncelliyor mesela benim gibi ..

Benim bir arkadaşım bu aynsiteye hiç girmedi kur düştüğü içen sırf o yüzden..

Art niyetli insan seni çukurda iter. Seni olmayacak bir duruma sokmaya çalı..

Bence dengeli gitmeden yarar var ama sistem bonus AP vermedi mi tam vermiyo..

Benim de başıma aynısı geldi birkaç gün önce on beş dakika gelmiş cevap yaz..

Ben inceleme başlığından bir tanesinden 59 AP filan kazandım. Boya iyi olmu..

Bence aynı soruları tekrar eden üyeler var. Sırf yarışmada öne geçebilmek i..

Bence site saydığını işlem ücretlerini bonus olarak filan dapıtıyordur. Çün..

Evet eşcinsel arkadaşlarım oldu ama sadece merhaba merhaba kimisi filmlerde..

Referansı sadece puan için aldım. Beni bilen arkadaşlarım ile zaten konuşuy..

Bakkal filan kullanmıyorum ben. Bizim buradakilerin hepsi market oldu. Evin..

Site benden de mail doğrulaması yapmamı istedi. Ben de yaptım. Neden tekrar..

Ben zaten yarı spiritüalist sayılırız çünkü benim duruişiti yeteneğim norma..

Önceden TL sisteminde üyeliği bilinen veya engellemen kişilerin soruları si..

Ram uykusu esası eanasunda öğrenme filan da oluyormuş diye duymuştum ben. B..

Elitist demokrasi kökeni Sokrates'e dayanır. Sokrates'e göre demokrasi sade..

Benim bir arkadaşıma kızın biri şey demli çok konuşan erkeğin malum organı ..

Sevdiğim bir sinema filmşnşn bileti 5 TL olsa giderdim niye gitmeyeyim güze..

Ben bu butonları çok sık karıştırıyorum ne hikmetse. İnceleme açayım der ik..

Bence de çok az ne yazık ki bugün onu bile vermedi bana kaç cevaptır uğraşı..

Üyelere ilk iki hafta düyr taahhüt edildiği ipin bu hafta ödeme bekliyoruz...

Ben açıkçaos bir daha hiç bir şeyin aynı olacağını düşünmüyorum. Benim on k..

Öncelikle ben de bir kaç üye kazandırdık siteye onlardan bana gelen 60 AP g..

Maalesef ki geyik ve sohbet kategorisi hoş kategori boş kategori ne yazık k..

Ödemeler için belirli bar zaman dilimi yok önceden bar aonrakiöayın üçüncü ..

Nazı arkadaşımı böyle yaparak sırf boya listede yukarılarda hem en çok ceva..

Site cuma gününe kadar yatırılmasını temenni etti ilgili duyuruda hala bekl..

Kendi soruna cevap verdiğin zaman AP kazanıyorsun bonus da alıyorsun arada...

Ben açıkçası beni ilgilendirmediği içen çok bakmadım birkaç kez baktım ama ..

Ahmetesor sitesi ödüllü sorular ile ilgili bir duyuru yapmadı henğ. Ama ben..

Yarışma listesi ile ilgili bir hedefim yok ne yazık ki ben daha çok cevap s..

Çok kötü oldu ben de kazanç bekliyorum bakalım ne gelecek ama bilmiyorum am..

Vallahi bekliyoruz sorun şu ki sadece bekliyoruz yazık vallahi çoğu firma ö..

Benim görüşüm bu bonuslarını azalmasının nedeni değil bir sürü nedeni var. ..

Bizim paramız be yazık ki ABD parayı olan Dolara göre çok değersiz. Beş yüz..

Ben hi porno sinemasına gitmedim utanıırm ama askerler için eakşden 18 yaş ..

Acaba kim doymuş da sen doyacaksın ben doğuştan açım. Kesin Adem Aleyissela..

Mezhep meselesi çokmdeein bir konu Hanefi bir ailede doğdu isen Hanefi olma..

Ben bununbir kere yanlışlıkla yaptım. Fernado Bononcini'dir o... Eline ne..

Genelde saçların erken beyazlaması genetiktir. Beyaz saç dökğlmez çok derle..

Bu senin genetik yapın ile alakalı mesala ben ince telli saçlarım hemen dök..

Bence aile kurumundan tut her yere Adalet yok. Sadece kadın ismidir. Hele ..

Ben 1281 ve 1350 AP almak için 285 cevap iki veya üç tane soru ve yaklaşık ..

Geleceğini en parlak gördüğüm mesleklerin başında finans sektörü geliyor. B..

Çok güzel ve çevreci bir şey aslında ama burnunda eğer ekonomik olarak sömü..

Öncelikle programlama için bir yazma programı var. Şöyle ki program yazma p..

Ben zannetmiyorum açıkçası bir iki yüz yılı var rahat en az. Çünkü bilim ku..

A101 ve Bim zaten ithal ucuz et satıyor ve sattıkları et bence çok yağlı fi..

Hayat bence işe girince başlıyor. Ya da hangisi olunca önce benim bir sürü ..

Şu Gelini Mutfakta programına acayip kıl oluyorum yahu sinirlendiriyor beni..

Çıplaklar plajına erozyona neden olduğu için mi hangi Ortadoğu ülkesi mantı..

Ben heyecan meyecan filan yok açıkçası bir an önce bitsin de kurtulalım der..

Öncelikle Gelişmiş bir ülke. O kadar kğçğk yüzölçümü ve görece olarak bulun..

HyunA-Red şarkısı benim favorim. HyunA kim derseniz de bu hani PSY'ın var y..

Benim de öyle şu an bir on gün mü yirmi gün önceki cevabım ile kapatmıştım...

Dün aldığım 100 cevap Sayısı Bonusu yani yüz cevabı geçtiniz tebrikler mesa..

100 cevaptan sonra veriyorlar gdnelse 110 ile 120 de olabiliyor. Biraz geyi..

Yazıklar olsun ama galiba benim anladığım sistem filan diyorlar ama moderat..

Neye son 50 AP anlamadım. Kendi hedeflerin varsa şayet son 50 AP kaldıysa i..

Öncelikle aşırı mastürbasyon zararlıdır. İlk olarak o bölge yani genital bö..

Bence nikah hatta sade ve şık bir salon düğünü bile yeterli. Gerisi süs ve ..

Cevap vermek daha çok kazandırıyor da bazen bonus AP filan vermiyor şu an o..

Herkes hepsini iyi yapamıyor pilav üstü döner tereyağlımolunc güzel oluyor...

Reklam ücretini site iyi bir konudan ziyade başka konularda filan kullanmal..

Ben de öyle yapıyorum ama öyle yapınca ne yazık kod aha az bonus AP veriyor..

Hemen öyle 100 cevaptan vermiyor bonus filan şöyle bir 110 120 arası bar ce..

İnsan alışıyor da değişiyor da. Ama şöyle de bir az vardır. Katran kaynarsa..